Beste hodetelefon til Ipod Touch?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    DENON AH-D2000 Hodetelefon - Hodetelefon - Tilbehør | Hi-Fi Klubben

Kan anbefale disse, spiller veldig detaljert og sitter bra på hodet. Koster dog 3k men dette er saker som burde testes.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Interessant!
    Hvorfor linket du ikke direkte? Audio-Technica ATH-ES7 Portable Stainless Steel Headphones (Black) |BeachCamera.com
    Har du erfaring med disse? Vet du om de egner seg til ipod? Hvordan er lydbildet i forhold til Koss PP?
    Handla A-T AD700 hodetlf fra Beach Camera tidligere og det gikk fort som fy. Butikken har god omtale og de er rask med tilbakemelding og ekspedering. Portoen er jo urimelig høy, men prisene er usedvanlig lave.

Har tidligere prøvd å gå via linken du la inn, men det ser ut som man bare når fram via Amazon. Audio-Technica ATH-ES7 vises her. Regn med veff 200 kr. i frakt for pakker på str./i vektklasse med hodetelefoner. Sjekk prisene på kameraene og annen lignende forbrukerelektronikk - rene oasen! Det var dagens globaliseringsreklame.

Har enda ikke mottatt hodetlf. men det sies at de låter litt som åpne (air)-modeller (kvalitetstegn, mener nå jeg), til tross for at de er (semi)-lukket. De går nemlig ikke rundt øret. Skal være behagelig og lette å ha på, men noen klager over at bøyla oppe på skallen trykker. Finnes visst mods på det. Bassen skal være rikelig tilstede uten å gå på bekostning av musikalitet og harmonisk lydbilde. Midtfrekvensene er visstnok det svake punkt her, men Audio-Technica gjør ellers alt rett mtp bredde og transparens i lydgjengivelsen. Dessuten er det noe crispy og sprudlende med A-T som det er lett og like. Vel, det var dagens poesitime. Ellers har Audio-Technica kommet med nok en serie (nederste rad): T500, T400, T300, T200TV og T200, alle under $100.

Hvordan unngå at folk stirrer når man bærer f.eks. AKG 701? Bruk turban!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Har tidligere prøvd å gå via linken du la inn, men det ser ut som man bare når fram via Amazon. Audio-Technica ATH-ES7 [URL="http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss?url=me%3DA13BNE3P7C8THK&field-keywords=Audio-Technica+ATH-ES7&x=22&y=21"]
    Ok, takk for info. Men jeg skjønner ikke helt hva du snakker om her. jeg kommer i hvertfall fram direkte til Beach Camera og ATH-ES7 via linken: http://www.beachcamera.com/shop/prod...x?sku=ATHES7BK (noen andre som har problemer med linken?)
    Og der er prisen oppgitt til $84.95. Du kan til og med kjøpe refurbished utgave til $54.95 hvis du vil spare ytterligere kroner..
    Lekkert utseende er det i hvert fall på dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av basip
    Har samme oppfatning om Beats som KentOve, virkelig morsomme hodetelefoner! Et ekstra pluss for dem med iPhone er jo at de kan brukes som handsfree
    koblet opp direkte på min egen iPhone og favoritten ble uten tvil "Beats by Dr.Dre".
    disse funker bare med iPhone og iPod med handsfreen, så jeg vill ikke kjøpt dem. Bruker u dem med noeannet er de dem samme hodefonene som noen til 500,-

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andreas97
    disse funker bare med iPhone og iPod med handsfreen, så jeg vill ikke kjøpt dem. Bruker u dem med noeannet er de dem samme hodefonene som noen til 500,-
    Så på lydkvalitet er ikke disse bedre enn andre hodetlf til 500kr? Er det det du mener? Hvilke ville du anbefale, da?

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Ok, takk for info. Men jeg skjønner ikke helt hva du snakker om her. jeg kommer i hvertfall fram direkte til Beach Camera og ATH-ES7 via linken: Audio-Technica ATH-ES7 Portable Stainless Steel Headphones (Black) |BeachCamera.com (noen andre som har problemer med linken?)
    Og der er prisen oppgitt til $84.95. Du kan til og med kjøpe refurbished utgave til $54.95 hvis du vil spare ytterligere kroner..
    Lekkert utseende er det i hvert fall på dem.
    Mener at jeg ikke har kunnet bestille via Beach Camera sine egne nettsider. Bestilling via deres avdeling gjennom amazon.com har gått greit de to gangene jeg har brukt B.C.

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Låner denne tråden litt.

Jeg er på jakt etter et nytt headset til mp3 spiller/iPhone.

Har fra før av AKG K530 til hjemmebruk som spiller fint med iPhone, men jeg trenger et sett til å ha på jobben.

Jeg synes AKG K601 virker bra, men de trenger vel noe mer enn en mp3 spiller til å drive de ?

Noen tips ?

maks 1500 kr ish....

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har anbefalinger å komme med ?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan bruke plugger:
    DENON AH-C751 Hodetelefon | Hi-Fi Klubben

Latterlig bra.8-)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active bircoff sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvilke Øreplugger Will Smith bruker i "I Am A Legend" filmen??

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •