Hei!

Dette er mitt første innlegg her på forumet. Så om det er feilplassert, så benytter jeg meg av anledningen til å beklage det med en gang. :neutral:

Til problemet!

Min stasjonære maskin er tatt av dage, da den er svært gammel og ikke fungerer noe særlig godt lengre. Maskinen har i alle år vert mitt mediasenter, og har stått for de gode lydopplevelsene. Nå sitter jeg derimot kun igjen med en laptop, og et fullt fungerende «Creative Megaworks THX 5.1 550». Creative MegaWorks 5.1 THX 550 Active 5.1 Acoustic System

Da jeg ikke helt ser hvordan Megaworks kan kobles opp mot laptopen på en fornuftig måte(?), ønsker jeg å koble det opp mot min Playstation 3 (PS3), eller eventuellt et «D-Link DSM-320RD» mediasenter jeg har liggende. NetShopper.no, D-Link DSM-320RD Wireless Media Player

En skjønner kanskje at jeg ikke kan veldig mye innen slike ting som dette(?), men det jeg mener og ha forstått til nå er at både PS3 og D-Linken har digitale signaler, mens Megaworks kun har analoge innganger?

Så mine spørsmål til dere: Hvordan få Megaworks til å fungere sammen med PS3 eller D-Link? Lar det seg i det hele tatt gjøre? Vil jeg kunne nytte annlegget, eller kan det kun lages en «MacGyver»-løsning, hvor hele lydbildet blir redusert?

En eventuell løsning bør være relativt enkel (og billig) for at det i det hele tatt skal være noe vits.

All tilbakemelding settes stor pris på!