Jakten på nytt tv/hifi rack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jakten på nytt tv/hifi rack

Jeg er i den fasen at jeg må se etter noe større rack her i gården, med tiden så skal det inn flere komponenter her og da kommer plassmangelen bestemt. Det jeg har i dag er Zoom fra Møbelringen, men jeg ønsker noe som er større og litt høyere og da lurer jeg på om dere har noen tips til dette.

Kravene at det skal romme flere enn 4 komponenter, ta en 46" tv og at lengen ikke overskrider mere enn 140cm. Gjerne mindre er fint også siden man kan bygge i høyden. Den må ha en åpen løsning bak så jeg har full tilgang til komponentene, det gjør alt mye lettere med koblinger osv.

Takker for alle innspill på dette, når dere poster så post noe man får kjøpt i dette landet er dere snille. Er ikke så int i import med toll, moms og det der.

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sound style 310 er flott:-D kjempe fornøyd med mitt

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ktm200
    sound style 310 er flott:-D kjempe fornøyd med mitt
    Virket som er meget flott møbel med gode løsninger, selges dette i dag da? Klubben slet med leveringer derfra så dem har jo nesten slutta med Soundstyle. Jeg ser det ikke støtter tver lengre opp til 43", kan jo alltid skru tv på vegg når den tid kommer men jeg liker å ha alt på en plass uten boring osv.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Virket som er meget flott møbel med gode løsninger, selges dette i dag da? Klubben slet med leveringer derfra så dem har jo nesten slutta med Soundstyle. Jeg ser det ikke støtter tver lengre opp til 43", kan jo alltid skru tv på vegg når den tid kommer men jeg liker å ha alt på en plass uten boring osv.
    Vær oppmerksom på at du ikke trenger så store hull i veggen som mange tror. Hvis du har gipsvegg kan jeg forstå skepsisen men ellers holder det med små skruer som etterlater hull som er enkelt å tette.

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Vær oppmerksom på at du ikke trenger så store hull i veggen som mange tror. Hvis du har gipsvegg kan jeg forstå skepsisen men ellers holder det med små skruer som etterlater hull som er enkelt å tette.
    Det er trevegger her og det er vel vanlige sponplater under tapeten, er ikke det værste problemet det da egentlig. Men om jeg slipper å borre og slikt er det gull, men jeg er åpent for det meste bare det går igjennom mine kriterier.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjarne82
    Takker for link og jeg skal ta meg tid å se igjennom den, kanskje det ligger en kandidat der som passer meg utmerket.

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mitt ble kjøpt på hifi klubben i særp 4k utstillings modell:-D vurderer 1 til når mere stasj ankommer:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •