Vienna Acoustics Mozart Grand - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beresford Caiman i hus

Da er også DAC'en koblet opp. :razz: Nå begynner det å se (og høres) bra ut. Nå er det fremdeles poenget med enten en NAS som kan kjøre squeezeserver eller en filserver av et eller annet slag. Den nye mini mac server versjonen ser jo veeldig fin ut, men det blir litt kostbart foreløpig. Har ikke rukket å sjekke ut hvilke NAS'er som støtter programvaren til SB Duet så der står det også i stampe for øyeblikket. Men må jo rekke litt studier også... desverre
    :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haarek66
    Da er også DAC'en koblet opp. :razz: Nå begynner det å se (og høres) bra ut. Nå er det fremdeles poenget med enten en NAS som kan kjøre squeezeserver eller en filserver av et eller annet slag. Den nye mini mac server versjonen ser jo veeldig fin ut, men det blir litt kostbart foreløpig. Har ikke rukket å sjekke ut hvilke NAS'er som støtter programvaren til SB Duet så der står det også i stampe for øyeblikket. Men må jo rekke litt studier også... desverre
    :evil:
    Kommet noe vei med valg av filserver enda?

Jeg har tenkt å bestille Mozart Grand. Kjører lyd fra Squeezebox via en surroundforsterker (Pioneer LX52) så jeg "slipper" DAC, men trenger en dedikert filserver. Vet ikke om jeg skal ha NAS, Home Server eller noe annet.

Vil gjerne ha tips til bra oppsett (eller link til gode lenker som forklarer hva forskjellen på NAS, Home Server, Mini Mac??? og annet er). Fordel om det også kan brukes til back-up av PC'ene mine.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Qnap

Sitat Opprinnelig postet av G4RM
    Kommet noe vei med valg av filserver enda?

Jeg har tenkt å bestille Mozart Grand. Kjører lyd fra Squeezebox via en surroundforsterker (Pioneer LX52) så jeg "slipper" DAC, men trenger en dedikert filserver. Vet ikke om jeg skal ha NAS, Home Server eller noe annet.

Vil gjerne ha tips til bra oppsett (eller link til gode lenker som forklarer hva forskjellen på NAS, Home Server, Mini Mac??? og annet er). Fordel om det også kan brukes til back-up av PC'ene mine.
    QNAP 119 tror jeg det er verd å kikke på. Den har bare plass til en disk, men nå kommer jo diskene med 2 TB så det holder i massevis for meg. Den har også en kraftig prosessor til NAS og være og enda viktigere for meg er at den er laget vifteløs og kjølingen er i kabinettet...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •