"oppgradering" av JVC XL-v131 cd-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"oppgradering" av JVC XL-v131 cd-spiller

Hei! Jeg har planer om å bygge meg et relativt lite surroundanlegg for å bruke på hybelen.
    Jeg har for øyeblikket ingen ting, utenom cd-spiller'n nevnt i trådtittel. Skal til byen på jakt etter høytaler- og subwooferelementer, for jeg vil bygge det inn i kasser selv. Lever av mottoet: Selvgjort, er velgjort!
    Men til poenget: som sagt har jeg nevnte cd-spiller. Dette er en smågammel spiller, såpass gammel av det ikke er noen aux-utgang. Spørsmålet er da, er det mulig å "bygge inn" en aux-utgang i denne cd-spilleren?

Tar også imot tips til en liten å enkel(og billig) forsterker.
    Dette skal ikke bli noe stort hjemmekinoanlegg, bare et lite anlegg til pc'n!

På forhånd takk!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke helt hva du mener med aux utgang på en cdspiller, mener du digitalt ut?
    Har du pc kan du jo bruke den som cd spiller, enten via en usb dac til en forsterker, eller kjøpe et Logitech 2.1 eller surroundanlegg der har dac innebygget. Da har du et ferdigt anlegg.
    Bygger du høyttalere og subs inn i kasser selv bør du vite ganske mye om dette tema, det er ikke så enkelt å få god lyd om du bygger selv og ikke har erfaring. Da er det bedre du kjøper ferdige byggesett, www.dynabel,no har noen, Ljudia har noen osv....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •