Panasonic SC-BT205

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic SC-BT205

Hei.

Vurdere å kjøpe meg Panasonic SC-BT205 (Panasonic SC-BT205 Blu-ray Home Cinema System Review - Home Cinema Reviews - TrustedReviews).

Jeg vil bare sjekke en ting med dere før jeg går til innkjøp da jeg er temmelig nybegynner på dette området.

Siden det ikke er HDMI input på Panasonicen, må jeg koble til f.eks. PS3 via optisk inngang for å få surround-lyd, sant? Og så koble HDMI fra PS3 direkte til TV for bildet?

Og får jeg forresten utnyttet "ekte HD-lyd" på PS3-en via optisk inngang?

På forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det i det hele tatt noen spill som utnytter HD-lyd?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kevin_
    Hei.

Vurdere å kjøpe meg Panasonic SC-BT205 (Panasonic SC-BT205 Blu-ray Home Cinema System Review - Home Cinema Reviews - TrustedReviews).

Jeg vil bare sjekke en ting med dere før jeg går til innkjøp da jeg er temmelig nybegynner på dette området.

Siden det ikke er HDMI input på Panasonicen, må jeg koble til f.eks. PS3 via optisk inngang for å få surround-lyd, sant? Og så koble HDMI fra PS3 direkte til TV for bildet?

Og får jeg forresten utnyttet "ekte HD-lyd" på PS3-en via optisk inngang?

På forhånd takk!
    Du må koble til slik du beskriver, ja, optisk fra PS3 til Panasonic og hdmi til TVen. Du får nok ikke noen HD-lyd via optisk, dette funker kun via hdmi. Men du får surroundlyd på spillene dine, og Panasonicen vil vel gi HD-lyd da du ser på film med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like