Streame musikk over nettverk (yamaha RX-V3900)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Streame musikk over nettverk (yamaha RX-V3900)

Hei

Jeg har en Yamaha RX-V3900 receiver. Jeg får tilgang til mappen "Eksempelmusikk" på min bærbare pc. OS er Windows Vista. Jeg har all musikk liggende på en annen partisjon. Har prøvd å høyreklikke på partisjonen, velge deling, så nå står det at den er delt. Noe mer jeg må gjøre? Hadde vært morsomt om receiver kunne fått tilgang til hele mp3 samlingen min. Så slipper jeg å bruke det elendige lydkortet i pc'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du media player installert på PCen? På min Z11 vises kun "Min musikk"-katalogen som ser ut til å være default katalog for media server. Du må sannsynligvis sette på deling i media server. Et delt objekt, f.eks en katalog, er bare for å gjøre objektet tilgjengelig på et nettverk for andre PCer. For receiveren er det mediadeling som er løsningen. I media server velger du bibliotek og videre mediadeling.

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bnimks
    Har du media player installert på PCen? På min Z11 vises kun "Min musikk"-katalogen som ser ut til å være default katalog for media server. Du må sannsynligvis sette på deling i media server. Et delt objekt, f.eks en katalog, er bare for å gjøre objektet tilgjengelig på et nettverk for andre PCer. For receiveren er det mediadeling som er løsningen. I media server velger du bibliotek og videre mediadeling.
    Det er slik jeg må gjøre det på min Onkyo 906 også, så det høres riktig ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •