Hjelp til forsterkerkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 41
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til forsterkerkjøp

Hei alle sammen

Nå har jeg sittet og lest og lest på nett samt at jeg har vært innom hifi klubben ett par ganger men klarer fremdeles ikke bli enig med meg selv.

Pga samlivsbrudd mangler jeg nå forsterker , høytalere og sub. Det jeg egentli sliter litt med er å finne en forsterker som passer for akkurat meg. Jeg blir UTROLIG takknemlig om noen av dere har lyst å tipse meg da jeg faktisk ikke er noen ekspert selv. Syns derimot hifi er kjempespennendes og tror egentli dette kan være starten på en hobby for meg. Men som sagt så håper jeg på litt starthjelp

1) Jeg jobber mye og ser faktisk veldig sjeldent på film eller tv for den slags skyld. Men er det noe jeg elsker så er det musikk. Dvs jeg vil ha en forsterker som leverer best mulig lyd mens den ikke trenger diverse andre funksjoner som tilhører filmtitting osv.

2) Siden jeg er heldig og får en del igjen på skatten , pluss feriepenger og at jeg IKKE er så heldig at det blir noen ferie i år så kan jeg godt bruke litt penger på dette. Men jeg har ikke noe lyst på overkill heller , at jeg kjøper rett og slett mer enn jeg har bruk for.

3) Stuen min er rimelig stor , vil tippe den er på rundt 45kvm

4) Totalt ser jeg for meg å bruke rundt 30000 pluss minus på forsterker , høytalere og sub og evt andre høytalere. Har forstått det slik at forsterker er det viktigste så i og for seg så er det denne jeg vil ha hjelp med. Hvor mye av summen burde jeg feks bruke på forsterker? Slike ting stiller jeg meg litt blankt til.

5) Musikken jeg hører på er sikkert støy for mange av dere. Det går for det meste i Trance og House. Slenger med ett par eksempler slik at dere kan høre fort hva det går i og kansje danne dere ett bedre bilde på mitt behov.

YouTube - Kaskade - 4AM (Adam K & Soha Remix)
    YouTube - Sunlounger Feat. Zara - Lost (Club Mix)
    YouTube - Robert Nickson - Never Again (Nitrous Oxide Remix)

6) Her er 2 bilder av stuen om dette hjelper på noen måte , bilde 1 er ca litt over halve stua , beklager for dårlig bilde. Bilde 2 er der alt skal stå , hyllene under skal byttes bort.

Bilde 1

Bilde 2

Om det er noen info jeg da har glemt så er det bare og spørre. Er som sagt kjempetakknemlig for all hjelp og tips Gleder meg til å høre fra dere.

Mvh Martin

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av I-Love-Music
    Hei alle sammen

Nå har jeg sittet og lest og lest på nett samt at jeg har vært innom hifi klubben ett par ganger men klarer fremdeles ikke bli enig med meg selv.

Pga samlivsbrudd mangler jeg nå forsterker , høytalere og sub. Det jeg egentli sliter litt med er å finne en forsterker som passer for akkurat meg. Jeg blir UTROLIG takknemlig om noen av dere har lyst å tipse meg da jeg faktisk ikke er noen ekspert selv. Syns derimot hifi er kjempespennendes og tror egentli dette kan være starten på en hobby for meg. Men som sagt så håper jeg på litt starthjelp

1) Jeg jobber mye og ser faktisk veldig sjeldent på film eller tv for den slags skyld. Men er det noe jeg elsker så er det musikk. Dvs jeg vil ha en forsterker som leverer best mulig lyd mens den ikke trenger diverse andre funksjoner som tilhører filmtitting osv.

2) Siden jeg er heldig og får en del igjen på skatten , pluss feriepenger og at jeg IKKE er så heldig at det blir noen ferie i år så kan jeg godt bruke litt penger på dette. Men jeg har ikke noe lyst på overkill heller , at jeg kjøper rett og slett mer enn jeg har bruk for.

3) Stuen min er rimelig stor , vil tippe den er på rundt 45kvm

4) Totalt ser jeg for meg å bruke rundt 25-30000 på forsterker , høytalere og sub og evt andre høytalere. Har forstått det slik at forsterker er det viktigste så i og for seg så er det denne jeg vil ha hjelp med. Hvor mye av summen burde jeg feks bruke på forsterker? Slike ting stiller jeg meg litt blankt til.

5) Musikken jeg hører på er sikkert støy for mange av dere. Det går for det meste i Trance og House. Slenger med ett par eksempler slik at dere kan høre fort hva det går i og kansje danne dere ett bedre bilde på mitt behov.

YouTube - Kaskade - 4AM (Adam K & Soha Remix)
    YouTube - Sunlounger Feat. Zara - Lost (Club Mix)
    YouTube - Robert Nickson - Never Again (Nitrous Oxide Remix)

6) Her er 2 bilder av stuen om dette hjelper på noen måte , bilde 1 er ca litt over halve stua , beklager for dårlig bilde. Bilde 2 er der alt skal stå , hyllene under skal byttes bort.

Bilde 1

Bilde 2

Om det er noen info jeg da har glemt så er det bare og spørre. Er som sagt kjempetakknemlig for all hjelp og tips Gleder meg til å høre fra dere.

Mvh Martin
    Jeg vil anbefale NAD til ditt musikkvalg... Gjerne en sterk NAD også... Da får du mye for pengene og jeg vet ikke andre forsterkere i den prisklassen som er gir like mye lyd til tekno og tranceartet musikk....

Høytalere er jeg ikke like sikker på, jeg ville sett på Klipsch...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Jeg vil anbefale NAD til ditt musikkvalg... Gjerne en sterk NAD også... Da får du mye for pengene og jeg vet ikke andre forsterkere i den prisklassen som er gir like mye lyd til tekno og tranceartet musikk....

Høytalere er jeg ikke like sikker på, jeg ville sett på Klipsch...

Har kikket litt på NAD ja og som sagt så spytter jeg heller i litt ekstra kroner på forsterker enn for lite. Hører for all del ikke på tekno type syremusikk om det er det du tror En del dunking er det men absolutt ikke noe ala tekno. En standard nordmann tror det er rask musikk med en helsikkes dunking men det finns massevis av rolige sanger også Slik som 2 av sangene jeg linket til.

Jeg spiller høyt i helger om jeg har fri , og av og til midt i uka. Lydkvaliteten er forsåvidt viktigst for meg og ikke hvor høyt jeg kan spille på maks. Jeg kan legge til at de fleste sangene mine er av typen 320 Kbps digital sanger og en del flac.

Har du noen spesiell NAD og anbefale ?

Takk for tips iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD C375BEE Integrert forsterker

Fant denne på Hifi Klubben sine sider og utifra det jeg leser så skulle jeg tro at den kunne vært noe for meg.

Noen som har denne som kan anbefale den? Evt noen som har noen verdige alternativer? Om det er litt opp i pris gjør ingenting. Hadde egentli regnet med å måtte ut med ca 15 000 for forsterker. Men om denne NADEN gjør nytten så gjør ikke det noe heller

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kikket litt på NAD ja og som sagt så spytter jeg heller i litt ekstra kroner på forsterker enn for lite. Hører for all del ikke på tekno type syremusikk om det er det du tror En del dunking er det men absolutt ikke noe ala tekno. En standard nordmann tror det er rask musikk med en helsikkes dunking men det finns massevis av rolige sanger også Slik som 2 av sangene jeg linket til.

Jeg spiller høyt i helger om jeg har fri , og av og til midt i uka. Lydkvaliteten er forsåvidt viktigst for meg og ikke hvor høyt jeg kan spille på maks. Jeg kan legge til at de fleste sangene mine er av typen 320 Kbps digital sanger og en del flac.

Har du noen spesiell NAD og anbefale ?

Takk for tips iallefall
    Takk, jeg fikk med meg hva du mente. Jeg hørte jo faktisk litt på låtene også.
    Tekno, trance med litt synthbasert og variert musikk. Allikevel med den distinkte bassrytmen....

Det som er saken med synthbasert og teknomusikk er at de er veldig lik i forhold til hvilke krav de stiller til forsterker og høytalere..

Når du er på Hifiklubben og har spenn så ville JEG sett på disse forsterkerne...

Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C375BEE Integrert forsterker

Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: CAMBRIDGE 840A v.2 Integrert forsterker

Når det er sagt så tror jeg også du kunne klart deg med noe rimeligere, enten på brukten eller som nytt. Det kommer an på hvor store og strømkrevende høytalere du vil ha også......

Denne spiller feks også fletta av deg. Jeg har hatt versjonen under denne (den rimeligere) i hus og den spilte helt sinnsykt høyt og klart...
    Disse er strømsterke..
    Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C355BEE Integrert forsterker

Som stikkord har NAD bedre kontroll på bassen og diskanten, kan spille mye høyere samtidig som det ikke er forvrengt.

Cambridge spiller mer høyoppløst og er mer detaljert, noe som er en fordel når man hører på variert musikk, eller musikk med mye detaljer....
    Er også mer nøytral en NAD som fokuserer endel på bass og diskant (Nad).

Intermediate Legatia sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville anbefalt deg å kjøpe brukt - da får du mye mer for pengene.
    Hvor holder du til i landet?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, jeg fikk med meg hva du mente. Jeg hørte jo faktisk litt på låtene også.
    Tekno, trance med litt synthbasert og variert musikk. Allikevel med den distinkte bassrytmen....

Det som er saken med synthbasert og teknomusikk er at de er veldig lik i forhold til hvilke krav de stiller til forsterker og høytalere..
    Hehe ok skulle bare forsikre meg , men da er vi på nett

Den første der har jeg lest litt om og den syns jeg ser intressang ut. Noterer meg den andre så takk for tips.

Når det er sagt så tror jeg også du kunne klart deg med noe rimeligere, enten på brukten eller som nytt. Det kommer an på hvor store og strømkrevende høytalere du vil ha også......
    Jeg har også tenkt tanken med brukt ja , men som person så er jeg egentli litt glad i å ha garanti evt forsikring. En kompis kjøpte for ikke så lenge siden forsterker i Sverige , han har måtte ta to turer over grensa allerede pga feil. Har han da vært uheldig eller trenger jeg ikke bekymre meg om jeg kjøper noe FINT brukt? Ellers så er jeg selv litt usikker på hvor store høytalere jeg trenger , jeg vil ha noe jeg er fornøyd med og ikke noe som bare er ''ok'' men så trenger det ikke være slik at jeg kan spille musikk for nabolaget i 3 km omkrets heller. Jeg spiller absolutt høyt til tider og da vil jeg ikke at musikken taper seg etterhvert som jeg skrur høyere.

Denne spiller feks også fletta av deg. Jeg har hatt versjonen under denne (den rimeligere) i hus og den spilte helt sinnsykt høyt og klart...
    Disse er strømsterke..
    Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C355BEE Integrert forsterker

Som stikkord har NAD bedre kontroll på bassen og diskanten, kan spille mye høyere samtidig som det ikke er forvrengt.

Cambridge spiller mer høyoppløst og er mer detaljert, noe som er en fordel når man hører på variert musikk, eller musikk med mye detaljer....
    Er også mer nøytral en NAD som fokuserer endel på bass og diskant (Nad).

Utifra det du sier her så blir jeg litt usikker på hva som passer meg best. Vil jo absolutt påsta at musikken jeg hører på har mange detaljer og mange ulike lyder , toner og frekvenser på en gang. Men i tillegg er det også viktig at den har bra kontroll på bassen og diskanten , eller forsåvidt så er det veldig viktig for min del

Uansett takker jeg for ett kjempebra svar.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Legatia
    Jeg ville anbefalt deg å kjøpe brukt - da får du mye mer for pengene.
    Hvor holder du til i landet?

Har tenkt i de banene også , men har ingen erfaringer med å kjøpe brukt. Jeg like forsåvidt og ha garanti evt forsikring på ting. Men for all del , brukt er også noe jeg kommer til å vurdere.

Bor i Oslo men flytter hjem til Krsand etter nyttår så jeg bor jo ikke akkurat i skogen så om jeg evt skulle kjøpt brukt så finns det nok å velge i ville jeg tro uten at det må sendes halve Norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD og Klipch er vel kanskje ikke veien å gå, gjør i hvertfall mye research og test dette før du bestemmer deg. NAD og PSB feks er en match made in heaven.

Til Klipsch er vel Rotel, Parasound, Marantz, MCintosch og andre med mørk lydsignatur tingen. Rør er også å anbefale. Har også hørt mye bra om Rotel og B&W

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    NAD og Klipch er vel kanskje ikke veien å gå, gjør i hvertfall mye research og test dette før du bestemmer deg. NAD og PSB feks er en match made in heaven.

Til Klipsch er vel Rotel, Parasound, Marantz, MCintosch og andre med mørk lydsignatur tingen. Rør er også å anbefale. Har også hørt mye bra om Rotel og B&W

Kikket litt nå på hifishop.no på psb høytalere , det første som slår meg er at jeg syns ikke de var så veldig pene å se på noen av dem. Men for all del , sluttlyden kommer 99% i første rekke.

Så du vil anbefale psb høytalere OM jeg velger en NAD forsterker i henhold til typen musikk jeg hører på og at det ikke skal brukes til noe filmtitting?

Fins det andre merker verdt å kikke på?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med:
    NAD C165BEE Pre til 6.000kr
    NAD C275BEE effekt til 9.000kr
    sammen med enten store DALI, eller litt mindre DALI + sub. Bør kunne komme under 30.000kr for noe sånt

Nad og Dali passer godt sammen. Har selv hatt Dali 850 og Nad 218THX og det spillte høyt som fy med skikkelig trykk pluss at det spilte pent og. Ihvertfall i mine ører. Til sub vil jeg anbefale SVS. Selv om mange påstår at den ikke er så musikalsk så fungerer min PC12-NSD bra til musikken jeg spiller som er meget allsidig. Ellers så får XTZ mye skryt for sub'ene sine i litt rimeligere prisklasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hører mye pa ala samme sjanger selv. House og elektronica.
    Har lest veldig mye fram og tilbake. Kjøpte meg nesten klipsch sine rf83 selv.
    Men for meg er film like viktig. Desverre har jeg ikke fått hørt på clipsch selv.
    Men etter mye lesing fram og tilbake fant jeg ut at alle diskusjoner på clipsch handlet om diskanten og hvorvidt den var for skarp eller ikke. Mange sier man løser det med å matche med riktig utstyr. Noe jeg ikke er intresert i. Fordi jeg vil ikke bruke tid å penger på å bytte ut utstyr for å ha en spesiel høytaler.
    Så etter å ha vurdert mange merker fant jeg ut at til min musikk smak kombinert med kino ville JBL TL 260 være rette valget for meg.
    Men utsende er jo diskutabelst. ( Test ) Disse er jo satt ned fra 25k til 15k.
    Disse gir en varm og kraftig lyd og er ikke kresen på forsterker.

Er jo litt greit med litt bass og for oss som liker elektronica.
    Er hvertfall veldig fornøyd med mine sammen med min marantz sr8002. Det gjelder både musikk (alle sjangre) og film.
    Ellers har vel alle en liten tendens til å anbefale det de har selv. Meg selv inget unntak. :-?

Ellers. Tips til alle elektronica fans. Lytt på dj friendly no klokken 21. på nrkP3
    Spiller til tider utrolig bra musikk.

Newcomer preje sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal ikke jeg kritisere NAD eller de som har en forkjærlighet til merket, men ikke kjør deg fast i NAD. Det finnes så utrolig mange andre merker der ute som, i hvertfall i mine ører, låter bedre

Jeg vil anbefale deg å ta med noen favorittlåter, gå til de ulike HIFI-sjappene i byen, fortell hva du er på jakt etter av lyd, og sett deg ned og lytt, lytt og lytt!!! Jeg mener dette må være veien å gå hvis du virkelig vil ha et anlegg som gjengir akkurat din musikk på en korrekt måte. Kanskje får du deg en aha-opplevelse Og med tanke på at du skal bruke oppi 30 lapper på dette, så bør denne innsatsen være et minimum. Husk at leting og lytting er halve moroa

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Hva med:
    NAD C165BEE Pre til 6.000kr
    NAD C275BEE effekt til 9.000kr
    sammen med enten store DALI, eller litt mindre DALI + sub. Bør kunne komme under 30.000kr for noe sånt

Nad og Dali passer godt sammen. Har selv hatt Dali 850 og Nad 218THX og det spillte høyt som fy med skikkelig trykk pluss at det spilte pent og. Ihvertfall i mine ører. Til sub vil jeg anbefale SVS. Selv om mange påstår at den ikke er så musikalsk så fungerer min PC12-NSD bra til musikken jeg spiller som er meget allsidig. Ellers så får XTZ mye skryt for sub'ene sine i litt rimeligere prisklasse.
    Siden jeg er litt nybegynner så tror jeg ikke at jeg vil begi meg ut på 2 forsterkere , men kansje evt en gang om jeg skal oppgradere

Sjekker iallefall ut høytalere og sub Takk for tips

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HKO
    Men for meg er film like viktig. Desverre har jeg ikke fått hørt på clipsch selv.
    Men etter mye lesing fram og tilbake fant jeg ut at alle diskusjoner på clipsch handlet om diskanten og hvorvidt den var for skarp eller ikke. Mange sier man løser det med å matche med riktig utstyr. Noe jeg ikke er intresert i. Fordi jeg vil ikke bruke tid å penger på å bytte ut utstyr for å ha en spesiel høytaler.
    Så etter å ha vurdert mange merker fant jeg ut at til min musikk smak kombinert med kino ville JBL TL 260 være rette valget for meg.

Er hvertfall veldig fornøyd med mine sammen med min marantz sr8002. Det gjelder både musikk (alle sjangre) og film.
    Ellers har vel alle en liten tendens til å anbefale det de har selv. Meg selv inget unntak. :-?

Ellers. Tips til alle elektronica fans. Lytt på dj friendly no klokken 21. på nrkP3
    Nei jeg vil helst treffe spikeren på første forsøk. Det jeg ender opp med tviler jeg på at jeg kommer til å bytte ut på noen år. Det du sier om skarp diskant er jeg kjemperedd for. Har en kompis med annlegg som ligger i prisklassen 15-20 000 og jeg syns det spiller UTROLIG dårlig ,,,så fort han skrur opp lyden så blir diskanten utrolig fæl.

Utseende er som du også sier viktig Tar å leser litt om både forsterker og høytalerne du har siden du er fornøyd og vi hører på samme musikk^^

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HKO

Jeg drar litt på smilebåndet når du skriver at du ikke bryr deg om matching av produkter, at du ikke gidder bruke tid og penger på å finne match til en bestemt høyttaler. Det er vel strengt tatt det du har gjort når du har funnet høyttalere og forsterker som passer dine ører i forhold til musikksmak og rommet de står i Ingen kritikk, bare litt morsom lesing

Dessverre så er det nå engang sånn at hifi handler om matching av produkter, enten man vil eller ikke. Det som låter bra i et rom, kan låte rævva i et annet. Da kan det være så enkelt (eller vanskelig ) som å bytte ut et av leddene i stereon, og vips! så sitter lyden som den skal Her er det kun lytterens ører som avgjør. Hvis man ikke er fornøyd med det man hører, så er det bare å fortsette jakten på "den perfekte lyd"!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg er litt nybegynner så tror jeg ikke at jeg vil begi meg ut på 2 forsterkere , men kansje evt en gang om jeg skal oppgradere

Sjekker iallefall ut høytalere og sub Takk for tips
    Det stemmer nok det noen sier her at Klipsch ikke er beste valget for NAD... Klipsch er mer en høytaler jeg selv sikler etter, derfor jeg foreslo den...

Men jeg har iallefall blitt rådet til at NAD er meget bra for synt og teknobasert musikk.

Dermed ikke sagt at det er det eneste valget, men du sier du ser i hifiklubben og da er det vel NAD eller Cambridge som utpeker seg der..

Jeg ville heller valgt PSB føre Dali. For PSB har mye bedre kvalitet sånn jeg ser det/ har hørt det, men så er de kanskje litt dyrere også?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av preje
    Nå skal ikke jeg kritisere NAD eller de som har en forkjærlighet til merket, men ikke kjør deg fast i NAD. Det finnes så utrolig mange andre merker der ute som, i hvertfall i mine ører, låter bedre

Jeg vil anbefale deg å ta med noen favorittlåter, gå til de ulike HIFI-sjappene i byen, fortell hva du er på jakt etter av lyd, og sett deg ned og lytt, lytt og lytt!!! Jeg mener dette må være veien å gå hvis du virkelig vil ha et anlegg som gjengir akkurat din musikk på en korrekt måte. Kanskje får du deg en aha-opplevelse Og med tanke på at du skal bruke oppi 30 lapper på dette, så bør denne innsatsen være et minimum. Husk at leting og lytting er halve moroa
    Dette har jeg allerede hatt i tankene. Men har ikke hatt med favorittlåter ennå så det kansje jeg skal gjøre. Om man vil ha ett spesielt oppsett må man bestille tid da eller? Vil iallefall finne ut mest mulig før jeg drar ned så jeg ikke blir hjernevaska av folka som jobber der.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler følgende:

Komplett.no - JBL LS80 Gulvhøyttaler
    Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C375BEE Integrert forsterker
    Stereo - CD-spiller | Hi-Fi Klubben: NAD C545BEE CD-spiller

Om du spiller masse ifra PC, ville jeg også sjekka ut Logitech Squeezbox . Genialt å få musikken ifra PC til anlegg .

Sub trenger du ikke .

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har jeg allerede hatt i tankene. Men har ikke hatt med favorittlåter ennå så det kansje jeg skal gjøre. Om man vil ha ett spesielt oppsett må man bestille tid da eller? Vil iallefall finne ut mest mulig før jeg drar ned så jeg ikke blir hjernevaska av folka som jobber der.
    Hold på penga dine så lenge du kan Når du drar for å lytte så er det for å lytte på lyden og musikken, ikke på selgeren Vær åpen om at du er på jakt etter et anlegg i 30 tusen-kroners-klassen, og at du har mange lytterunder før du tar en avgjørelse. Dette har de fleste forståelse for, så det er nok ingen som (bør) prakker på deg noe første gangen du titter innom. Og selvom du liker et anlegg godt når du hører det, gi annet utstyr en sjanse også før du bestemmer deg. Har du ikke tid eller lyst til det, så kliner du til på det første du hører og håper på det beste. Du kan treffe blink selvsagt

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •