Hjelp!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Hjelp!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp!!!

Hei alle sammen

jeg lurer på en del ting, ettersom jg har solgt alt mitt gamle utstyr og skal nå gå til innkjøp av nye komponenter.

skal kjøpe en onkyo TX-SR806

2x pure acoustics QX-900 pakker: LINK Pure Acoustics hjemmekino høyttalerpakke QX900 - billig hos elprice.no

2x pure acoustics SLW-10" LINK Pure Acoustics subwoofer 10 aktiv SLW10 - billig hos elprice.no

har PS3

Har samsung 50" plasma tv vurdere og bytte den ut med en 46 tommer lcd som også er full hd, men hva er forskjell, hørt det blir bedre å spille PS på den typen, men vet ikke om det stemmer, er rimelig fornøyd med plasma sånn ellers.

det jeg lurer på da er om det kommer til å funke alt dette her, trenger jg noe
    pre amp, effekt forsterker forgrenings ledninger til subbene elr har den receiveren nok utganger for to subber og har noen av dere som har langt mer peil om det er noen annet jg burde gå for istedenfor dette beskrevet ovenfor.

takker for alle svar!

Newcomer Gehe sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som den kun har inngang for 1 subwoofer, da må du bruke et Y-ledd for å dele signalet.

Men hvorfor kjøpe to pakker? Ville det ikke vært lurere å kjøpe noe av høyere kvalitet og bare 5 høytalere? Jeg har ikke vært borti dette før, så om det faktisk går i det hele tatt må nok noen andre svare på. Hvis det går så tviler jeg på at forsterkeren kommer til å drive dette skikkelig.

Når det kommer til TV'en så vil kvaliteten bli bedre hvis du sitter nærme med 46". Avstanden til TV'en betyr veldig mye. Men hvis du er fornøyd så er det jo ikke noe problem.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville også gått for noen andre høyttalere. Onkyoen er en god receiver, som bør få noe annet enn disse høyttalerneå jobbe med.

Hva med å gå ned et hakk eller to på receiver og heller kjøpe lit dyrere/bedre høyttalere? Det vil du tjene stort på lydmessig.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •