Trådløse hodetelefoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløse hodetelefoner

Hei,

trenger tips til hodetelefoner som skal brukes til PS3, tv og film. Det viktigste er at det er god komfort, praktisk anrettet (mtp lading og oppbevaring) og kurrant lyd. Jeg skal ikke bruke de til å høre på musikk, så trenger ikke noe høykvalitet men samtidig ikke noe billig ræl. Ser for meg rundt 1000,- i pris, men det er bare et utgangspunkt.

Takk for innspill. Synes det er lite tester og generell info om slike å finne rundtomkring.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er kvalitetsforskjellen fra kablet til trådløs som markant at det ikke finnes interesse her inne?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Selv har jeg Sennheiser RS130 som jeg bruker slik du har beskrevet og er meget fornøyd med dette.
    Sennheiser RS130
    Prisen ligger vel på ~900,-

Er selv på leting etter et nytt hodetelefonsett som skal brukes til PC, men dette skal ha tråd, hvis ikke hadde jeg helt klart valgt en ny RS130.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rookie_NO
    Hei.

Selv har jeg Sennheiser RS130 som jeg bruker slik du har beskrevet og er meget fornøyd med dette.
    Sennheiser RS130
    Prisen ligger vel på ~900,-

Er selv på leting etter et nytt hodetelefonsett som skal brukes til PC, men dette skal ha tråd, hvis ikke hadde jeg helt klart valgt en ny RS130.
    Mange takk!

Edit: Dette var et godt tips, virker å passe godt med mine behov. Kunne nok vært litt stiligere design, men det er flisespikkeri.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at så lenge du bruker et headset så ser du ikke lur ut uansett hvor mye/lite det koster

Til info så landa jeg på Steelseries 5h til 549,- hos Elkøp (med tråd), så da kan du jo se på mine preferanser at bruksprofilen min er litt "enklere" enn den gjennomsnittlige brukeren her inne

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke så altfor kresen, men kjøpte Sennheiser RS140. Var ikke helt fornøyd da det var litt støy og ustabilt, uansett hvor jeg plasserte basen (selv rett ved siden av hodet).

Fant noen gamle (og billige) Philips på jobb (m/ ledning) og lyden i disse var 10 ganger bedre enn i de dyrere Sennheiser hodetelefonene. Så min konklusjon var kjapt at trådløst var ikke det store. Istedet kjøpte jeg en forlenger-kabel til Philips hodetelefonene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •