Valg av effektforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av effektforsterker

Som tittelen sier har jeg begynt å se på muligheter for hva som kan passe som effektforsterker i oppsett sammen med Yamaha RX-V1900 - AVreceiver og B&W DM683 - høyttalere.

Hørt mye godt om Parasound. Parasound Halo A23 og Parasound 2250 er her mulige alternativer. Noen som har hørt disse og kan fortelle meg hva dere eventuelt ville anbefalt?

Også interessert i meninger om andre effektforesterkere som anbefales til dette oppsettet. Pristak bør nok settes ved 13,5k.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyngdorf SDA2175 låter bra sammen med B&W 683 - etter min erfaring. Kryper såvidt under 10.000 i nypris - rundt 6.000 brukt.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du kjøpe nytt kan du kanskje få lånt med deg noe hjem for å prøve?
    Ville kanskje satset på brukt slik markedet er nå. Tenker på det trege bruktmarkedet og prisene er nå vanvittig lave.
    Samtidig er det jo bra om en støtter en lokal forhandler som ofte kan gi veldig god service osv.
    Ikke hørt dine B&W på Lyngdorf men 805S og det var ikke noe tess. Da målt opp mot Classé som jo ligger flere steg opp i pris

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •