Nytt headset, hva bør en velge? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer catsby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mflakke2
    Jeg foretrekker nå Koss Porta Pro når jeg sykler, slik at jeg hører trafikken. Kanskje ikke den beste lydopplevelsen, men bedre å høre på dårlig lyd på sykkel, en å høre jammring på sykehuset, evt fin harpemusikk
    Godt poeng. Jeg sykler som regel ikke der hvor det er mye trafikk, så jeg tenkte ikke på det.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mflakke2
    Jeg foretrekker nå Koss Porta Pro når jeg sykler, slik at jeg hører trafikken. Kanskje ikke den beste lydopplevelsen, men bedre å høre på dårlig lyd på sykkel, en å høre jammring på sykehuset, evt fin harpemusikk
    Hold deg på sykkelstien og ikke sykle på rødt lys eller finn på andre suicidale stunt, så går det nok bra skal du se!

PS: Vurderer installere kufanger på BMW'en min for å jakte ned onde syklister i Oslo nå utpå våren.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    Hold deg på sykkelstien og ikke sykle på rødt lys eller finn på andre suicidale stunt, så går det nok bra skal du se!

PS: Vurderer installere kufanger på BMW'en min for å jakte ned onde syklister i Oslo nå utpå våren.
    Sørg iallefall for å sperre sykkelfeltet i kryss, det setter jeg alltid pris på. Frister å lage en saftig ripe hver gang noen gjør det

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •