Dreper nettbutikkene markedet? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Selv regner jeg meg som en av de som kan ta en øl eller ETT glass vin uten å bli SydenSvein og kongen av Mallorca på fylla. :lol:
    Ja ja, da er det bare å få helt mer oppi til deg, hehe.... kansje du etter vært begynner å betale for vinen også og til slutt så hiver du på et stereoanlegg 15k som du ikke har brukt for

Det blir litt OT, så fra spøk til revolver, jeg har ikke noe i mot prinsippene rundt dette men akkurat alkohol skal man være litt forsiktig og argumentere for, jeg personlig har ikke noe i mot det.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Ja særlig..... Det finnes ikke noe AVutstyr jeg ikke har bruk for..

Full eller edru....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, jeg er SÅÅ enig! Må nesten le når jeg tenker på hvor mange tullinger som er som meg når det gjelder bil... For min del så er det antall hestekrefter, farge og utseendet som gjelder. Selvfølgelig i kombinasjon av pris og ekstrautstyr. Motorteknologi og merkets historie, LOL!

Jeg jobber som i AV butik og kan tippe at 2 av 100 kunder hos oss spør om noe annet enn forskjellen på 720P og 1080P, hva forskjellen på plasma og LCD er og om man kan koble til pc\dekoder\dvd spiller. Så ser de på bildet, pris og størrelse og jeg anbefaler de et produkt etter en kort behovsannalyse innledningsvis i salgsamtalen. legg merke til at jeg sier SALGSSAMTELEN, ikke SAMTALEN. Vi er ansatt som selgere for å tjene penger til butikken, ikke forelesere for AV studenter...

Og selvfølgelig den klassiske "er det 100 eller 50hz"?

Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Riktig. Kanskje 1-2% av potensielle kjøpere er opptatt av motorteknologi og merkets historie - den store massen er opptatt av farge/plass/utstyr/pris.

Sånn er det med AV utstyr også. Jeg synes ikke kunnskapsnivået i AV forretninger er dårlig med mindre man ser bort fra de største kjedene, Elkjøp & Expert. Dedikerte kjeder som HFK og Soundgarden, er ikke dårlig. Til den store massen med potensielle kjøpere er kvaliteten høy nok.
    Til dere superbrukere, er den sikkert ikke god nok, men kan den noen gang bli det? Dere har jo messa i Horten og i Trondheim - der bør man få brynet seg på det meste av egenkunnskap.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •