Optisk splitter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optisk splitter?

Jeg har i dag kun en forsterker med to optiske innganger og trenger minst to til. Istedenfor og bytte forsterker er jeg på jakt etter en switch.

Den toveis splitteren som Biltema selger var bare driten. Støy og knitring i lyden.

Fant denne: Amazon.com: Cables To Go 40697 6x2 Component Video Matrix Selector Switch: Electronics
    Denne har kun optisk og component splitting.

Det jeg kunne tenkt meg var en slags switch med flere HDMI innganger og optiske. Da trenger jeg bare bruke en inngang på TVen. HDMI må være versjon 1.3 siden jeg har PS3. Utstyret må heller ikke være for billig plastikk drit.

Kan noen hjelpe meg?

TakK!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bruker en slik (eller veldig lik iallefall) sak på et oppsett, har i tillegg en simpel plastikk manuell HDMI switch, og det går greit. Kjører bare 1080i gjennom den siden TVen ikke takler noe høyere.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •