Funderer!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Funderer!!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Funderer!!

Dette er nok ikke riktig sted for denne tråden, men fant ingen sted å legge den ut.
    Har bare lurt på en ting. Jeg har lakt ut div høyttalere, forst.. til salgs og blitt kontaktet av div folk som er inntresert. Sender mail/pm tilbake med innformasjon di lurer på. (pris,farge,etc). Det som forundrer meg da er, det er greit at mann ikke vill ha produktet, men jeg synes at mann skal svare i en mail/pm tilbake. Veldig greit å få vite om det som selger. Jeg mener dette bare er rein høflighet. Det er jo normalt å svare da mann prater sammen utenom dataverden. Kan hende jeg virker som en sær fjump.. Men det nå sånn jeg mener det. Kom gjerne med andre meninger, så kansje jeg forstår bedre.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    [...] Sender mail/pm tilbake med innformasjon di lurer på. (pris,farge,etc). Det som forundrer meg da er, det er greit at mann ikke vill ha produktet, men jeg synes at mann skal svare i en mail/pm tilbake. Veldig greit å få vite om det som selger. Jeg mener dette bare er rein høflighet. Det er jo normalt å svare da mann prater sammen utenom dataverden. [...]
    Er enig på den. Man glemmer kanskje at man faktisk samtaler med andre. Tor det er ellektronikken som kommer i veien. Digital talehandling ENS, artig signatur forresten.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

funderer

Det er faktisk ganske irriterende. Mann er jo litt spent da mann skal selge noe, det er jo en grunn for at mann skal selge dette. Gjerne oppgraderinger, pengemangel, plassmangel . Mann begynner å lure å tenke, har han fått mailen, etc. Menn begynner mann å sende flere mailer, virker mann litt frekk.

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Det er faktisk ganske irriterende. Mann er jo litt spent da mann skal selge noe, det er jo en grunn for at mann skal selge dette. Gjerne oppgraderinger, pengemangel, plassmangel . Mann begynner å lure å tenke, har han fått mailen, etc. Menn begynner mann å sende flere mailer, virker mann litt frekk.

Det kan jo fort bli oppfattet som masing, og da er det fort gjort at interessen daler:?

Meeen, det er jo normal høflighet å svare på en mail/pm, i værste fall for å gi beskjed at en ikke lenger er interessert...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn er det bare. Informer i din første mail til folk at de blir solgt uten varsel, da vet de at de må reagere om de vil ha tingen. Hører du ingenting vet du jo at de ikke vil ha det likevel...

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever det samme hele tiden. Det er nesten så man kvekker til dersom noen - mot alle odds - skulle finne på å gi livstegn fra seg.

Liten vits i å sende flere mail eller følge opp på annen måte. Mailene man sender, kommer ganske sikkert frem. Det er mulig at de blir lest - men de blir uhyre sjelden besvart.

Som Niels Nielsen sier: Sånn er det bare.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •