Går dette godt sammen..?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Går dette godt sammen..?

Dette er jeg ny på...

Har brukt de siste dagene til å lese tester og diskusjoner, og strukket mitt beskjedne budsjett i det lengste.

Har kommet frem til følgende sammensetning(ikke vært på lydtur enda, det kommer):

Onkyo TX-SR606 Onkyo TS-XR606 Surroundreceiver | Surroundreceivere | Hjemmekino | Soundgarden

Jamo S 606 HCS 6 yaTack.no

Noen med erfaring /kunnskap?

Vet at det er et hav av andre sammensetninger der ute, men et totalbudsjett på 11-12K begrenser mulighetene..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der skal fungere som hånd i hanske .

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av quiltmaster
    Dette er jeg ny på...

Har brukt de siste dagene til å lese tester og diskusjoner, og strukket mitt beskjedne budsjett i det lengste.

Har kommet frem til følgende sammensetning(ikke vært på lydtur enda, det kommer):

Onkyo TX-SR606 Onkyo TS-XR606 Surroundreceiver | Surroundreceivere | Hjemmekino | Soundgarden

Jamo S 606 HCS 6 yaTack.no

Noen med erfaring /kunnskap?

Vet at det er et hav av andre sammensetninger der ute, men et totalbudsjett på 11-12K begrenser mulighetene..
    Her bør du vurdere hva som er viktigst for deg på sikt. Trenger du 4 HDMI innganger som det er på Onkyo´en, eller vil du ha muligheten til å utvide med ekstra effekt-trinn til HT senere, da kan du gå for Yamaha RX-V663 f.eks...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Her bør du vurdere hva som er viktigst for deg på sikt. Trenger du 4 HDMI innganger som det er på Onkyo´en, eller vil du ha muligheten til å utvide med ekstra effekt-trinn til HT senere, da kan du gå for Yamaha RX-V663 f.eks...
    Har tenkt en del på dette, RX-V663 sto også på listen min..

Slik det er nå, vil det ikke være behov for mer "trøkk" enn det som allerede leveres. Har leieboer under, soverom over og tre små barn som springer rundt...

Lenger frem i tid ligger det mulighet for kjellerstue dedikert til lyd/bilde, men vil nok da bevege meg mer over i high-end på alle komponenter.
    Det er målet i alle fall

Ser at du har Onkyo selv også, dog noe hvassere(fin stue forresten, veldig bra bilder!), fornøyd med den?

Vil oppsettet jeg har planer om gi meg nok, forutsetningene ovenfor tatt i betraktning?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Det der skal fungere som hånd i hanske .
    Godt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •