Hjemmekino til under 20 000? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 52 av 52
    Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Andre88no
    pakken ser jo bra ut på papiret bare synd høytalerene ser ut som svarte pyramider med klarlakk :P

jeg kommer nok til å spille alt fra pcen, så vet ikke om jeg trenger reciever med HD lyd, gjør jeg ? :P kanskje jeg kjøper meg en blueray spiller i fremtiden, elelr bare en blue ray spilelr til pcen
    Den HTpakken er alt tipset om, uten at den fallt i smak. Er forsåvidt enig, de voldsomme pyramidesakene til xtz er ikke direkte estetisk pene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var på hifiklubben Bergen idag og hørte på:
    Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalere
    Høyttaler - Senterhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept CT Senterhøyttaler
    Høyttaler - Stativhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 1 Høyttalere

synes det hørtes utrolig bra ut til den prisen, spurte en som jobbet der hva han synes om SVS subbene og han sa de var veldig gode.

han mente også at det ikke var nødvendig med reciever til mer enn 3-4000kr men Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2309 Hjemmekinoreceiver støtter jo endel formater osv som de billigere ikke gjør, så tror jeg går for denne.

blir også til at jeg kjøper L-Sound - SVS PB12-NSD

hva synes dere? tror jeg blir fornøyd jeg må jeg bare vente på at nye rommet mitt skal bli ferdig så skal jeg svi av litt penger

møtte foresten på Rune Skarsfjord (assistent trener i Brann), han så på høytalere også

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge du synes det høres bra ut så er vel det det viktigste
    I hvilket av rommene hos Bergen hfk. fikk du demo på dette? Fikk du demo på dette sammen med 2309?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Så lenge du synes det høres bra ut så er vel det det viktigste
    I hvilket av rommene hos Bergen hfk. fikk du demo på dette? Fikk du demo på dette sammen med 2309?

var vell i det første rommet til høyre, rett over gangen til der cerwin vega står utstilt. De hadde det stående fra før, fikk ikke med meg hva recieveren het, ikke Denon iallefall

Newcomer HI-FInepse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Nordmøre
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var på hifiklubben Bergen idag og hørte på:
    Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalere
    Høyttaler - Senterhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept CT Senterhøyttaler
    Høyttaler - Stativhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 1 Høyttalere

synes det hørtes utrolig bra ut til den prisen, spurte en som jobbet der hva han synes om SVS subbene og han sa de var veldig gode.

han mente også at det ikke var nødvendig med reciever til mer enn 3-4000kr men Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2309 Hjemmekinoreceiver støtter jo endel formater osv som de billigere ikke gjør, så tror jeg går for denne.

blir også til at jeg kjøper L-Sound - SVS PB12-NSD

hva synes dere? tror jeg blir fornøyd jeg må jeg bare vente på at nye rommet mitt skal bli ferdig så skal jeg svi av litt penger

møtte foresten på Rune Skarsfjord (assistent trener i Brann), han så på høytalere også
    Tror du blir meget fornøyd med dette;-)

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var vell i det første rommet til høyre, rett over gangen til der cerwin vega står utstilt. De hadde det stående fra før, fikk ikke med meg hva recieveren het, ikke Denon iallefall
    Sikkert NAD da. Nå vet jeg ikke hvordan ditt rommet blir da, men må huske på at HFK nok har gjort en del med rommet i forhold til akustikk m.m. Samt at de ofte demonstrere på de dyrere modellene av recivere. Så kan fort høres annerledes ut hjemme hos deg når du får det i hus, men tror nok du vil bli fornøyd med den pakken ja:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Sikkert NAD da. Nå vet jeg ikke hvordan ditt rommet blir da, men må huske på at HFK nok har gjort en del med rommet i forhold til akustikk m.m. Samt at de ofte demonstrere på de dyrere modellene av recivere. Så kan fort høres annerledes ut hjemme hos deg når du får det i hus, men tror nok du vil bli fornøyd med den pakken ja:-D

hehe ja de har nok gjort endel med rommet. mitt rom blir det ikke gjort noe spessielt med. Vill uansett få en kraftigere sub enn de hadde utstilt, og ja tror jeg kommer til å bli storfornøyd. Kan nesten ikke vente til å få rommet klart og kjøre bankkortet varmt :P

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom å hørte på det i dag. De kjørte ganske riktig med en kraftig nad til 17-19.000,- Men høytalerne spillte bra til prislappen, det må jeg si:-D
    Ble mest værende i naborommet jeg da(Nei ikke CWrommet...men BW rommet)

Newcomer Bassen min sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JBL ES80 movie, 5,1 pakke til 11995,- og onkyo sin 606 til 4995,-. skulle du føle at du trenger enda mer trøkk går det alltids ann å kjøpe seg en ekstra sub med en ekstra sub havner du rett i overkant av 20 000
    da får du et anlegg som spiller 100 ganger bedre enn det meste annet du finner til den prisen. Til film og den type musikk du hører på er det jbl som er sjefen, ekstremt mye trøkk og punch, itillegg til 110% underholding på film.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ikke la deg lure til å kjøpe rådyre kabler,mange går desverre fortsatt i den fellen,kjøp trygt på clas olsson eller biltema.

Newcomer HI-FInepse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Nordmøre
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig;-) Er ikke store forskellen om du ikke hører ekstra godt etter. (På dyre og billige kabler)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg kjøpt nesten hele anlegget :concept 6 front, concept center, denon 2309 og Samsung LE46A686 46" LCD-TV FullHD 100Hz - Samsung - LCD-TV 40-49" - Samsung LE46A686 46" LCD-TV FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

har 2 spørsmål:

1 Går det lang tid fra man bestiller sub fra lsound.no til man har pakken på døren? foresten jobber posten, bring, schenker... i påsken?

2 Siden jeg ikke har penger til skikkelige bakøytalere før ca 2 uker, tror dere jeg kunne koblet til 2 høytalere fra Hardware.no - Prisguide - Logitech Z-5500 Digital ? bare sånn for gøy, elelr kan jeg ødelegge reciever eller noe?

btw utrolig mye å lære seg for en nybegynner på denon 2309 :P

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •