Godt resultat av cd-spiller-oppgradering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Godt resultat av cd-spiller-oppgradering

Var innom hifi-klubben i går for å kjøpe ny senter. Jeg kunne se at de hadde en del tilbud, så spurte om de hadde cd-spillere på tilbud også. Har nemlig gått og tenkt på ny cd-spiller i en periode. Har etter hvert blitt litt lei av det døde displayet på min NAD 512 (...) og hører at den tracker feil på noen cd'er i blant. Viste seg at de hadde cambridge audio 640c v2 til 1000 under normalpris. Det er en spiller jeg har lest om og bare hørt positivt om. Slo til på impuls og det viste seg ikke å være dumt.

Kunne med en gang høre at 640c er mer musikalsk og engasjerende- den gjør det rett og slett gøyere å høre på musikk. Den er mer oppløst, har bedre bass og får frem flere detaljer. Forskjellen er spesielt tydelig når jeg sammenligner med cd-lyden fra min denon 1940. På Imogen Heap sin "hide and seek" kan man klart høre hvordan denon'en grøter til de fine detaljene. Vocoderen hun bruker setter en hver cd-spiller på prøve vil jeg tro

Anbefaler dere som bruker dvd-spiller som cd-spiller å sjekke ut en dedikert cd-spiller. Forskjellen er større enn man skulle tro.

Intermediate Psychonaut sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt å høre at du blei fornøyd med impulskjøpet Er kjipt når det går andre vegen...... En dedikert cd spiller gjør en mykje bedre jobb enn en dvd spiller, det er det ingen tvil om!!!

(EDIT; Mitt innlegg nr 300 konge. hehe)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0