Hjelp, Signalforstyrrelser Sony DA7100ES

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Hjelp, Signalforstyrrelser Sony DA7100ES

Heisann, jeg har et lite problem. Jeg har en Sony DA7100ES forsterker og bruker ps3 og canal digital igjennom denne. Men jeg får ikke lyd igjennom hdmi ? bruker optisk digital til ps3 og phono til digital boksen. Men når jeg har phonokablene i forsterkern og setter de to hdmi kablene in og en ut til prosjektoren blir det er rar støy lyd

Noen som har vært borte i dette ? prøver å få lyd gjennom hdmi men klarer ikke:neutral: Btw har focal sib og cub2 høytalere hvis det er viktig

På forhånd takk !

Mvh Jonas Høkeli

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt usikker på hva du mener.

Du trenger ikke å bruke optisk kabel fra PS3, bruk HDMi kabel. Koble PS3 med HDMI til inn på forsterker og en HDMI ut til prosjektor.
    Hvis du ikke har HDMI bilde inn, får du ikke HDMI bilde ut.
    Andre kilder kan også kobles analogt og routes videre via HDMI. Dvs koble til Canal digitalboksen på TV SAT med både lyd(elektrisk digital eller analog) og bilde (kompositt, component eller S-VHS).

PS denne forsterkern har problemer med noen Sony TV'r og 1080p. Du trenger da en firmware oppgradering som gjøres hos Sony gratis hvis det er garanti på den. Husk kvittering.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg bruker hdmi inn både fra ps3 og fra canal digital boksen, men klarer ikke å få lyd gjennom den! skjønner ikke hvordan, Noen som vet dette ??

Kjører som sagt phono gjennom canal digital boksen og optisk digital gjennom ps3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •