Fra digitalt til analogt..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fra digitalt til analogt..

Har hatt kringlyd i flere år nå, har savna den gode stereo lyden, lest meg grønn her på Avforum ang tips og gode råd ang Dac/preamp osv. Det hele endte opp med Rotel rc 1070, kjøpt brukt her på Avforum selvsagt Så da forsvant allt optisk/coaksial kabler sidehøytalere, center og meter med ledninger. Rotelen ga meg det jeg har lengtet etter, alt fallt på plass kjempehappy kongelyd i stereo og alt vel i heimen. Så neste step blir noen "Musikk Engler" tenker jeg, vil nå ha rør... Det enkle er ofte det beste sier noen !!!!8-)

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre du er fornøyd!

Det som er litt artig er å se hvordan man finner sin vei innenfor lyd. Jeg har gått vekk fra "analog" og over til surround igjen og er strålende fornøyd med det!8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Godt å høre du er fornøyd!

Det som er litt artig er å se hvordan man finner sin vei innenfor lyd, jeg har gått vekk fra "analog" og over til surround igjen og er strålende fornøyd med det!8-)
    Det er vel slik det går med mange tenker jeg, frem og tilbake når det gjelder lyd.. men her går det mest i musikk, det være seg dvd, vinyl eller cd, så da funker det bra (bedre) med stereo for tiden:grin:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •