Hjelp surroundanlegg på budsjett!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hjelp surroundanlegg på budsjett!

Hei! Jeg er forholdsvis ny innenfor lyd. Jeg har tenkt til å pensjonere technics anlegget som jeg arvet av min far, og isteden snuse litt på surround. Jeg har allerede en Le46656 og ps3, pluss dvd-spiller med oppskalering, samt HD-PVR dekoder, så jeg føler det er det som står igjen liksom. Jeg så en sony receiver på komplett.no, men jeg er ikke særlig inne i dette enda.

Kunne noen tenkt seg å sette opp et forslag til meg med en pakke som består av en receiver, og høyttalere? 5.1 og oppover er det jeg hadde tenkt meg.

Budsjettet er snevert, på rundt 4 -5000 kr.
    Takk for god hjelp i forumet ellers!

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til 4-5 000kr bør du kjøpe høytalere på brukten, forsterkeren kan du også kjøpe brukt vist du ikke trenger HDMI switch....

Jeg ville sett etter Denon, Nad, Yamaha og Onkyo receiver på brukten. Den er merker med høy kvalitet som skal holde noen år, du kan også sjekke ut H/K, men di gamle H/Kene skal vist være litt grovkornet.

På høytalere har du utroligt mange valg, jeg ville sjekket ut Dynavoice, Proson osv...

EDIT: som du ser i signaturen min har jeg en billig Onkyo tilsalgs, den hadde sikkert passet til ditt budsjett. Alt funker på den, og den er ganske strømsterk til prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •