Hvordan få beste lyd til tv og ps3 fra hjemmekino anlegg ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan få beste lyd til tv og ps3 fra hjemmekino anlegg ?

Hei, jeg har kjøpt et hjemmekino anlegg og det er et Lg HT503TH. Jeg vil få koblet det til ps3 og tv'en med best mulig lyd. Er det best å koble til ps3 med optisk inngang eller hdmi. Det som er et lite problem er at hjemmekino anlegget bare har en Hmdi inngang. Brukte hodetelefon inngang til å koble til tv'en før og det gikk. Jeg følte ikke at det ble den beste lyden ut av det. Og vil gjerne ha bra lyd og bilde på ps3 når jeg ser på film. Tv'en er en panasonic lcd 42''. Har 2 scart innganger, 3 hdmi, 1 component og en vga til pc.
    Takk på forhånd.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arsenal1913-2006
    Hei, jeg har kjøpt et hjemmekino anlegg og det er et Lg HT503TH. Jeg vil få koblet det til ps3 og tv'en med best mulig lyd. Er det best å koble til ps3 med optisk inngang eller hdmi. Det som er et lite problem er at hjemmekino anlegget bare har en Hmdi inngang. Brukte hodetelefon inngang til å koble til tv'en før og det gikk. Jeg følte ikke at det ble den beste lyden ut av det. Og vil gjerne ha bra lyd og bilde på ps3 når jeg ser på film. Tv'en er en panasonic lcd 42''. Har 2 scart innganger, 3 hdmi, 1 component og en vga til pc.
    Takk på forhånd.
    Google Bilder-resultat for http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/8372-connectors.jpg
    Denne, altså?
    Den har en HDMI-utgang og den bør brukes til TV-en.
    Du kan kjøre bildet via HDMI til TV-en direkte fra PS3, samt kjøre lyden optisk fra PS3 og til anlegget.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det var den. Takk for svar, nå drar jeg og kjøper en optisk kabel :P