NAD C355BEE på CV - CLS 215? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av truselukt
    Eg og trur nad'en holder i bøtter og spann for meg. Kommer sjeldent til og bli spillt høgt uansett,av og til i helgene når øla er på plass,ellers blir det normalt høgt..Skal og ha cv 15" aktiv sub,så roer ned bassen på cls'ene sånn at forsterkeren ikkje jobber så tungt

Og som noen andre sa,kan bruke nad'en som forforsterker når eg får egen kåk der eg kan bruke høyttalerene for det dei er verdt. Da blir det effektforsterker(e)

hvis du skal ha sub i tillegg ser jeg ikke helt poenget med 355 til CLS215... :-)
    det vil ikke låte pent i det hele tatt... og greit at du ikke kommer til å skru opp no særlig, men her snakker vi uhyre lave volum før du begynner å merke at forsterkeren ikke fixer biffen. og det som også er nevnt tidligere med kontroll på elementene... 355 er nok en forsterker som max drar en CV 12" ordentlig, og da skal du ikke dra på for mye da heller.

har hatt NAD C372 på CV 12" en gang, det ble ganske bra, men akkurat nok hvis jeg ville skru opp litt.

men for all del - dette vil du jo greit oppdage selv etter du har kjøpt høytalerne! ;-) for de samme kronene som dette kostet nytt kunne du heller kjøpt C372 og en CV 12" (VE-12F eller CLS-12), fått et bedre resultat og samtidig spart penger. :-)

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om du kjøper den lille forsterkeren blir det en del sprengte diskanter det kan jeg garantere deg. du får ikke mye volum ut av de med den før lyden vrenger

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjørt cerwin vega 1515 på en harman kardon avi 200, ingen problem å spille til fest med den lille forsterkeren. Er fullt mulig å få det til å klippe, men hvis du ikke hører det og fortsetter å spille til høytalern blir ødelagt er det jo brukern det er noe feil med. Har hatt disse høytalerne i 11 år uten å klare å ødelegge noe element uansett om jeg har hatt kraftig eller svak forsterker.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svelar01
    Jeg har kjørt cerwin vega 1515 på en harman kardon avi 200, ingen problem å spille til fest med den lille forsterkeren. Er fullt mulig å få det til å klippe, men hvis du ikke hører det og fortsetter å spille til høytalern blir ødelagt er det jo brukern det er noe feil med. Har hatt disse høytalerne i 11 år uten å klare å ødelegge noe element uansett om jeg har hatt kraftig eller svak forsterker.
    Helt enig! Det finnes ingen logisk forklaring på hvorfor du skulle ødelegge en stor lettdrevet høyttaler med en liten forsterker om du holder deg innenfor forsterkerens grenser.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men den forsterkeren har utgang til aktiv sub? eller blir vel inngang?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •