Beyerdynamic DT990 problem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beyerdynamic DT990 problem?

Jeg kjøpte nettopp et brukt Beyerdynamic DT990. Kongelyd og bra headset, MEN jeg syns det skal veldig lite til før det kommer "ristelyd" i de lave frekvensområdene. Jeg hører på denne sangen: YouTube - Massive Attack - Angel Video med 50% lyd i youtube og full lyd ut av lydkortet i MacBooken. Det er en 2005-modell, 250 ohm DT990. Lyden jeg mener er sånn som kommer når elementene tar i f.eks. plastikken i selve headsettet.

Det jeg lurer på er om dette er normalt for dette headsetet eller om jeg kan kreve å levere inn headsettet til fyren jeg kjøpte fra siden han ikke nevnte noe om dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville testet dette mot en annen lydkilde (f.eks en cd-spiller) først før man evt konkluderer med at det er headsettet som er problemet - Kvaliteten på det som ligger på Youtube er jo så som så...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meget mulig at det ligger et hårstrå mot elementet. Det kan skje med slike hodetelefoner. Mulig at en intern kabel har løsnet og ligger mot ett eller annet. Det er 5 års garanti på Beyerdynamic i Norge, så få importøren til å hjelpe: Siv.ing Njål Hansson AS

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •