Spotify - Sanger som låter BRA! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 50 av 50
    Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette var ikke det værste jeg har hørt, en god produksjon her altså.
    Siden du bruker Roger Waters i avatarnavnet ditt så kom jeg til å tenke på denne Motörhead - 1916, skal forklare

Hadde denne på LP en gang, men det var først i dag at jeg kom til å tenke på at denne sangen faktisk kunne vært på The Final Cut. Syns faktisk at Lennie har litt til felles med Waters akkurat her, noe med sårheten i stemmen, evnen til å være på kanten til falskt, men likevel bære tonen og teksten selvfølgelig. Dog feil krig.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Siden du bruker Roger Waters i avatarnavnet ditt så kom jeg til å tenke på denne Motörhead - 1916, skal forklare

Hadde denne på LP en gang, men det var først i dag at jeg kom til å tenke på at denne sangen faktisk kunne vært på The Final Cut. Syns faktisk at Lennie har litt til felles med Waters akkurat her, noe med sårheten i stemmen, evnen til å være på kanten til falskt, men likevel bære tonen og teksten selvfølgelig. Dog feil krig.
    Jeg hadde 1916 albumet på kassett når jeg var yngre, likte Motorhead i barndommen men synes de ikke utviklet seg noe særlig med årene. Det ble som det ble med platene etter 1916. The Final Cut er et Roger Waters verk, dog litt sært for mange Pink Floyd elskere. Jeg synes det var et bra album og hade feks en storhet som:

Fletcher Memorial Home

Den synes jeg er helt knall, er et album som er svært undervurdert. Det var jo under splittelsen av Pink Floyd denne plata kom, Waters er en mann det ikke er lett å jobb med. Pink Floyd funket best som band i 1973 på Dark Side Of The Moon. Er vel nesten det eneste tiden dem har vært fokusert på en super produksjon. Jeg liker det meste av Floyd men ikke de 4 første albumene er litt for sterk kost for meg det gitt.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg hadde 1916 albumet på kassett når jeg var yngre, likte Motorhead i barndommen men synes de ikke utviklet seg noe særlig med årene. Det ble som det ble med platene etter 1916. The Final Cut er et Roger Waters verk, dog litt sært for mange Pink Floyd elskere. Jeg synes det var et bra album og hade feks en storhet som:

Fletcher Memorial Home

Den synes jeg er helt knall, er et album som er svært undervurdert. Det var jo under splittelsen av Pink Floyd denne plata kom, Waters er en mann det ikke er lett å jobb med. Pink Floyd funket best som band i 1973 på Dark Side Of The Moon. Er vel nesten det eneste tiden dem har vært fokusert på en super produksjon. Jeg liker det meste av Floyd men ikke de 4 første albumene er litt for sterk kost for meg det gitt.
    Fikk Pink Floyd inn med LP'ene til brødrene mine. De første platene ble for surralistiske for meg. Det ble mye The Wall og The Final Cut! The Dark Side har jeg lært og like meg i voksen alder, rart det der.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Coheed and Cambria - Always and Never

Spotify Resource

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man finner mye rart på spotify og mange coverversjoner som man aldri har hørt før.

Denne var veldig fin syns jeg: Naturally Seven "Feel it (in the air tonight) coverversjon av Phil Collins, In the air tonight.
    Hmm, lav bitrate på denne, eller kanskje laptopen min som tenger en restart??

Kanskje mer imponert av det jeg fant på youtube: N7 Live on Sub Talent i bøtter og spann her

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En dame som har vært gjennom mye rart, og det kan man jo si høres på stemmen,men uansett en tøff låt.
    Spotify Resource

Newcomer Ztaal3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shinedown - Simple Man

så her tidligere var noen som hadde denne sangen ute i orginal versjon.
    men må bare si at stemmen i Shinedown sin versjon er nok bedre, men bare synd gitar spillinga ikke er helt like bra...

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ztaal3
    Shinedown - Simple Man

så her tidligere var noen som hadde denne sangen ute i orginal versjon.
    men må bare si at stemmen i Shinedown sin versjon er nok bedre, men bare synd gitar spillinga ikke er helt like bra...
    Flotte saker.

Spotify Resource Når kanskje ikke opp til en audiofil innspilling, men låter bra på heftig volum

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdaget noe merkelig da jeg hørte gjennom Blind Guardians "A Twist in the Myth"

Midt i alle sangene dukker det opp en mannestemme som sier "Your listening to bla bla ditt og datt" mens musikken går i bakgrunnen.

Er dette noe spotify har begynt med eller er det bandet som er kjipt?

De har forresten endelig fått Skambankt "Hardt Regn" på Spotify!!

Newcomer Ztaal3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Editors - The Racing Rats

noen andre som synes stemmen minner om noen ??

åh Thirty seconds to mars har mye tøfft har det albumet i bilen..

Skambankt er som navnet brutalt :P

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •