Jeg trenger et nytt hifi-anlegg. Jeg er absolutt ikke noen hardcore hifi-person, og har ikke noen voldsomme krav. Til tross for dette kan det være greit å kjøpe noe som vil fungere noen år framover for meg. Det jeg hovedsaklig kommer til å bruke anlegget til er 70% musikk og 30% til tv. De 30% til tv-bruk blir da blandet mellom vanlig tv-titting (nrk/tv2/eurosport etc) og filmer (som regel i hd-kvalitet). Har funnet ut at jeg ikke kommer til å bruke mye ekstra penger på å skaffe meg sourround-anlegg, vil heller ha noe som fungerer godt til musikk og for å få bedre lyd en høytalerne innebygd i tven.

Jeg bor i London for øyeblikket og har sett litt på en Marantz PM6002 (som koster rundt £220, kurs litt over 10), og et par med Monitor Audio BR5. Jeg bruker en Playstation3 som dvd/blueray avspiller, og kommer ikke til å trenge enn dedikert cd-spiller tror jeg.

Hva synes brukerne her om kombinasjonen Marantz forsterker og Monitor Audio BR5 høytalere? Noen erfaringer med noen av disse produktene? Tar gjerne imot andre forslag også (men må da være noe som er lett å få tak i UK) som kan passe bedre til min bruk.