Headsetforsterker til Beyer DT770

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Headsetforsterker til Beyer DT770

Jeg kom over et bra tilbud på et Beyerdynamic DT770 headset og slo til. Men! Jeg kom også på en ting til. Alle mine lydkilder er forholdsvis "dårlige" i forhold til dette headsetet, så jeg MÅ bare ha en headsetforsterker. Jeg skal spille av musikk fra en MacBook og iPhone 3G. Pluss at jeg nok kommer til å bruke det litt til PS3-gaming (når jeg ikke skal forstyrre de andre).
    Jeg har sett litt på Emmeline "The Hornet" og det ser veldig bra ut, men det er nok kanskje litt i dyreste laget. Finnes det noen triks for å få det litt billigere? Det hadde vært veldig greit om det kunne brukes som lydkort også (USB-tilkobling tenker jeg da på).

Er det ellers noen som har noen bra tips til en grei pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 70SB109000000 - Better Music and Movie Sound, Made Easy

F.eks. Har den selv på laptopen og er kjempefornøyd. Funker også på linux, men da uten optimale drivere.

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal i hvertfall ha Creek OBH21/Creek OBH21 SE eller WooAudio 3 Plus til Grado'ene når de kommer. Drømmer om det i hvertfall. Creek OBH21 koster 2,5K og fikk 5 stjerner i What HiFi.
    Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil anbefale en vanlig forsterker fremfor en bærbar, da de gir en mye høyere kvalitetsøkning i forhold til prisen.
    kan anbefale head-direct EF1, siden denne er veldig allsidig når det kommer til hodetelefoner med forskjellig impedans (lav/høy).
    har den selfølgelig selv, og den har virkelig løftet kvaliteten på alle hodetelefoner jeg har prøvd på den.
    har ikke prøvd den med dt770, siden jeg solgte dem for et halvt år siden, men prøvde de med en c&c box+, som ikke gjorde så allt for mye, bortsett fra å tighte opp bassen en smule.

ser også at den (EF1) er på tilbud til $299, ned fra $399.

hvis du vil ha et lydkort/dac med hodetelefonutgang kan jeg nok ikke hjelpe så allt for mye.
    E-MU 0404 USB kanskje?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •