Trenger innspill vedrørende DAC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger innspill vedrørende DAC

Hadde bestemt meg for en DacMagic men den har jo viset seg nærmest umilig å få fatt på. Jeg har ikke dårlig tid så jeg kan dog vente litt til.

Nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en brukt Advace Acoustic MDA503 til SEK 3000 (nypris SEK 5000).

Klarer ikke å finne noe særlig info om dette produktet/merket på norske nettsider. Er det noen her som kjenner til merket og produktet?

Spørsmålet er alltså om jeg skal vente på DacMagic (som i tilegg virker bli dyrere for hver dag som går med tomme lager hos HFK) eller slå til på Advance Acoustic. Har ikke none erfaringer med DAC fra før så jeg veit ikke helt hva forksjellene på disse to egentlig innebærer.

Noen inspill?

Peter

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er en liten tråd her :
    http://avforum.no/forum/av-prosessor...streamere.html
    Der er tusindvis av dacs derute, men er du tålmodig ville jeg nok vente på Cambridgen, det er et veldig populært produkt så du kan være ganske sikker på å bli fornøyd med den.
    Her er kanskje et alternativ, men den er dyrere : Audiofoni AS
    Advance Acoustics er vel ikke så kjendt, så jeg ville ikke kjøpe den desverre.
    Advance Acoustic MCD 403 review from TechRadar UK's expert reviews of CD players & recorders

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Der er en liten tråd her :
    http://avforum.no/forum/av-prosessor...streamere.html
    Der er tusindvis av dacs derute, men er du tålmodig ville jeg nok vente på Cambridgen, det er et veldig populært produkt så du kan være ganske sikker på å bli fornøyd med den.
    Her er kanskje et alternativ, men den er dyrere : Audiofoni AS
    Advance Acoustics er vel ikke så kjendt, så jeg ville ikke kjøpe den desverre.
    Advance Acoustic MCD 403 review from TechRadar UK's expert reviews of CD players & recorders
    Takk for tipset, mye interessant lesing der.

Må si at jeg er litt fristet av Advance Acoustic MDA503 alikevel. Synes det er litt spennende med litt ukjente merker. Risikon at gå på en smell er selvfølgelig større. Det har også rør på utgangene, noe som jeg aldrig har vært borte i så det er også litt spennende.

Får tenke litt til.

Peter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •