Problemer ved S/pdif i Vista

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer ved S/pdif i Vista

Bruker S/pdif ut på pcen det virker strålende heilt til du prøver å starte flere programmer. om du spiller av lyd i itunes, så starter en aen lydkilde så blir begge signalene avspilt korrekt. men når du skrur lyden i itunes mens du enda spiller av en video eller lignende så starter lyden å skurre. for å fikse dette må du avslutte begge programmene for så å starte det du skall ha lyd i. tideliger når eg brukte windows xp var ikke dette eg problem men då kunne du ikke stille lyden via volum kontrolleren på pcen. ellers hadde eg brukt xp enda8)

er det noen så har hatt et lignende problem eller tror dei kanskje har en løsning?

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har sikkert prøvd å oppdatere driverne til lydkortet? Har ikke samme problemet her, men jeg har problemer med å se nytteverdien i å kunne spille av både musikk fra itunes og video med lyd samtidig. Skjer dette kun med iTunes eller er det samme problemet met wmp?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter flere timer med prøving av drivere fant eg til slutt en som virket. så ja det var et driver problem.. takker

mente ikkje å spille av begge samtidig, men du pauser itunes og starter video.. d var da lyden ikkje virket som den skulle:d

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok fint det ordna seg. Drivere er roten til alt ondt:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •