Er i prosessen av å kjøpe meg leilighet, så satser på at det er snart i boks. Så eg tenkte eg skulle begynne å tenke over kva eg skal sette av litt cash til.

TV må kjøpes ny, alternativt prosjektor. Har en 32" greie no, og det er alt for lite.
Av lyd så har eg ein 5x80W Kenwood forsterker og eit sett Audiopro Stage 66 som har begynt å dra på åra. Dei speler fortsatt pent, og ser fortsatt ganske bra ut. Dei er svarte, og Sofaene mine og Reclinerane er i svart skinn så det passer inn.

Leiligheta ligger heilt på enden i eit rekke hus, og er relativt nytt. (2003)
Så nabobråk blir da isåtilfelle i kun en retning.

Budsjettert så har eg tenkt ca 50.000 til litt meir møbler, litt kvitevarer, tv/prosjektor og lyd. Ingeniør studenter tjener ikkje fett så må begrense det litt

Annet utstyr så har eg en PC med 5.1 Lydkort (integrert desverre), og har eit AMD 3870X2 Skjermkort med HDMI og slikt bakpå. Så ønsker å kunne bruke den med ein stor TV eller prosjektor. 1920x1080 oppløsning er da ønskjelig. Da er det vel Full HD som må til.

Anlegget mitt er 5-6 år gammal, men lite brukt, så er i bra stand. Så eg tenkte at det kanskje holder med å Kjøpe eit nytt og bedre frontsett og senter. og Plassere mine Stage 66 som bakhøytalera. Eg høyrer på Rock, metal, black metal, og klassisk musikk(hehe) så heavy shit dunking med bass of doom er ikkje noke eg setter høgt her i livet. Ser MYKJE på serier og filmer. Og musikk er på stortsett til alle andre tider.

Kva er fornuftig pengebruk for meg? 2000-4000 for frontsett og senter? 10000 for TV evt prosjektor? Bør eg ha ny forsterker eller holder den eg har?

Eg har ikkje erfaring med HD prosjektora, så eg har ikkje sett bildekvaliteten på dei. Eg ser ikkje så mykje fjernsyn. Men en TV ser bra ut. Men det kan også eit lerret som er f.eks innramma også gjere.

Håper på bra svar i min litt dårlig strukturerte tekst