Hva tror dere om denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva tror dere om denne?

Hva tror dere om denne til og som amp til hodetlf fra zone2 utgang på yamaha v1800?Så billig som den er er det sikkert ikke all verden men skal bare brukes så jeg får hørt litt på musikk mens dama ser på tv.
    Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30

Det er den øverste og billigste jeg tenkte på.Fant en tråd om modding av denne som visstnok skal gjøre den ganske bra men jeg regner med det klarer seg alikevel.Skal brukes sammen med ett par AKG K920AFC trpdløse hodetlf.

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan hjelper en forsterker til hodetelefoner når du kjører de trådløst? Sitter ikke forsterkeren i selve klokkene da drevet av batterier?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke noe forsterker i klokke basen, den videresender nok bare lyden.
    Prøvde og koble den til på linje utgangen på sone 2 på receiveren min men det virker ikke så løsningen er nok en forsterker til dem.Har bestilt denne b-tech saken så får vi se hvordan det blir.

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En hodetelefonforsterker vil jo ikke gjøre et fnugg forskjell her, forsterkeren sitter i selve hodetelefonen som Perminow sier.

Problemet ditt ligger nok en annen plass..

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Base forsterker vel ikke signalet noe spesielt?Den sender det vel bare videre?
    Skal bruke RCA utgang fra receiver og det signalet må vel forsterkes mer før basen sender det videre?Man kan velge om man vil kjøre signalet inn i basen fra enten mini jack eller jack plugg og fra linje utgang står det.
    Når jeg kjører ut fra sone 2 bakpå min v1800 blir det ingen lyd i hodetlf.Har satt sone 2 cinfig til external amp.Da blir signalet send ut akurat som fra en cd spiller.Da burde vel en hodetlf forsterker fungere for og få lyd?

EDITet er slike hodetlf jeg har:AKG Personal Audio - K 920 AFC

EDIT2:
    Når jeg prøvde å bruke zone 2 inn på hodetlf mine så prøvde jeg og bruke samme kilde som når jeg ser på tv mens tvn var på.I manualen står det:You cannot select teh same input source in multiple zones simultaneously.
    Vil det kansje si at problemet var at jeg brukte samme kilde på zone 2 som i sone 1?Hmm, dette må prøves bare frøkna er ferdig med å se hotel cæsar...

EDIT3:
    At det går ann...les alltid bruksanvisninga først sier nå jeg bare....det virker som smurt bare jeg velger en annen source en den jeg bruker i zone 1 så klart.!Litt glad og litt flau nå...Får håpe Oslo Hifi Senter ikke har sendt den forsterkeren enda...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •