Siste godkjenning før jeg trykker "kjøp" knappen :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Siste godkjenning før jeg trykker "kjøp" knappen :)

Hei.

Har etter MYE om, men, kanskje, litt usikker ect, så har jeg valgt å prøve meg på dette oppsettet her:

1 stk. Dynavoice Magic F-6-pakke + XTZ 10" subwoofer - - ( / )

1 stk. Yamaha RX-V663 7.1 hjemmekinoreceiver Sort - - ( / )

1 stk. 5 meter Accurate Pro Subkabel - - ( / )

15 stk. MonsterCable XP - - ( / )
    Høyttalerkabel i meget høy kvalitet fra MonsterCable. Kr. 25,- pr. meter. Tast inn antall meter du trenger.

2 stk. Accurate HDMI 1.3 Flat sort 1m - - ( / )

Er det noen som føler det er noen mangler, evt noen forbedringer i denne prisklassen? Kom på en totalpris av 12.000kr + frakt fra surround.no.

Har sittet i en uke å vurdert frem og tilbake hva jeg skal gå for, hvor mye jeg har lyst å legge i dette anlegget ect, og føler at det er på tide jeg tar en endelig beslutning

Regner med jeg får mye lyd for pengene i forhold til lyd fra tv`n / komplette surroundpakker fra elkjøp ect.

Bestillingen går i løpet av kvelden, så siste innspill er velkomne.

Brukes sammen med Ps3 for bluray avspilling.

Mvh Stig

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er helt klart mye for pengene!
    Jeg kjøpte F6 i bursdagspresang til mutter, og det låt faktisk ganske bra....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kommer til og bli kjempefornøyd med det oppsettet der!Har selv hatt komboen yamaha og F6 og det låt bra sammen!
    Trykk på "kjøp" knappen og gled deg!

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil nok ikke bli skuffet her! Men ville vurdert om igjen om det faktisk er vits å bruke så mye penger på kabler på høytalere til litt over tusen kroner...

Men hører du forskjell så hører du forskjell, mine ører er ikke dine ører

Newcomer Hazze sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice F-6 spiller sikkert knallbra til å koste 1390 kroner, men jeg tror nok du kan skaffe deg betraktelig bedre lyd ved å kikke litt mer rundt.
    * Et komplett sett Yamaha NS-555/NS-333/NS-C444 med en Yamaha 663 koster ca 10.000 fra Netonnet.no, + et par hundrelapper i høyttaler kabel og HDMI kabler. Du mangler da subwoofer men har et høyttalersett som spiller totalt overlegent Dynavoice F-6. Så kan du jo kjøpe en XTC sub i tillegg og da havne på en totalsum på mellom 12-13.000 (litt an på hvor mye du vil legge i kabler).
    * Et annet forslag er jo bruktmarkedet. Alle liker jo selfølgelig spilltter nytt utstyr, men er man på et budsjett så kan du få mye mer for pengene der.

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt enig med Hazze her, men om di yamaha høytalerene er det beste vet jeg ikke, for jeg har ikke prøvd dem...

Men jeg ville brukt mer tid og bed surround.no om en pakke pris på M65 og F6(bør bli litt billigere!), jeg ville også kontaktet lsound.no for en pakke pris på svs høytalere og en yamaha 663.

Det er nok enda flere butikker som kan skaffe deg bar tilbud, så send en mail rundt til forskjellige HI-FI butikker og skaff deg en god pakke pris, kan fort bli noen gode tilbud da

Men ikke forhast deg med kjøpet! +-12000kr er mye penger.

EDIT: Fant en pakke på Surround.no som jeg mye heller ville gått for: Yamaha R-V663 Black Dynavoice M-65-pakke XTZ 99 W12 Matt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •