Trenger hjelp til innkjøp av det meste,hehe. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Forskjellen mellom surround fra patos Komplett.no - Patos surroundpakke, 2stk Basic 310,

og sub fra xtc XTZ 99 W10.16 Pianolakk vs Hardware.no - Prisguide - Logitech Z-5500 Digital

vil bli som å sammenligne VHS og Blue-ray. Totalt for Proson + XTC blir 4785 + frakt. Det er det verdt syntes jeg...

Reciver kan du jo kjøpe på bruktbørsen. http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=41399&cat=13 for eksempel til 1900,-

Blir 6685,- totalt da. Men da har du reciver som tar hdmi, radio, "ekte" høytalere, fet sub osv. Ikke medium dyp plastikk bass og skrikete satelitthøytalere... Men om du ikke er interessert nok til å overtale dama til å bruke såpass lite på et ekte anlegg, eller egentlig ikke interessert nok selv til å bry deg om lyden du hører på, så får du bare gå for Logitech.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk for svar

Får kanskje prøve å overtale min bedre halvdel da:-D

Men er det stor forskjell på XTZ 10.16 og 8.16?
    8.16 koster 1790kr og 10.16 koster 2890kr.

Er den verdt 1100kr mer.
    Jeg kan jo heller ikke spille himmelhøyt siden naboen bor vegg i vegg, og de har attpåtil fått baby nå i sommer....

Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ikke hørt forskjell selv, men jeg vil tro det er mye bedre lyd i W10.16 fremfor W8.16. Det er dobbelt så stor forsterker for det første! 400watt isteden for 200watt. 10" element isteden for 8". Mere påkostet forsterker med flere funksjoner. Syntes egentlig det er rart den ikke koster mere enn den gjør.....

W8.16 er gjetter jeg at er en sub xtc lagde for å ri litt på testvinnerbølgen de hadde hatt, ved å si at dette var "lillebroren".

Det er ikke nødvendig å spille høyt med W10.16 for å kjenne bassen i rommet. De dype tonene fyller bare ut lyden fra resten av høytalerne og får det til å høres helhetlig ut.

Søsteren min fikk forresten også en baby i sommer. I jula hørte vi på nogenlunde høy musikk til langt på natt uten at den våknet. De sover godt i den alderen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet hvor mange optiske innganger Logitech z5500 har. Jeg har Canal Digital HDtuner (coax), ps3 (optisk) og xbox360(optisk) og pc (vanlig lydkort utgang, 3,5 minijack) som jeg lurer på om går an å koble til z5500 samtidig. Noen som vet?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •