Valg av hjemmekinosystem, LG HT762TZ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av hjemmekinosystem, LG HT762TZ

Får ny 46" i løpet av januar og tenkte da å pusse opp lydsiden i samme slengen.

Det jeg sitter med nå er en NAD L70 samt et par Dali 6006. Bak og senter har jeg noe gammelt Jamo skrammel som så vidt henger sammen.

Jeg er meget fristet til å skaffe meg et LG HT762TZ system til 4-5000,- for å erstatte hele greia, da jeg synes mitt nåværende oppsett gjør vel mye av seg og LG systemet ser pent ut. Jeg er vel ikke verdens mest kresne når det kommer til lyd, men det må høres noenlunde bra ut.

Noen som har erfaringer med HT762TZ, eller andre tips til hvordan jeg kan erstatte det jeg har?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel også nevne at det jeg kommer til å kjøre i første omgang er film fra mac samt spilling på xbox 360. Har planer om å anskaffe en PS3 en gang i fremtiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke kjøp det.

DVD-spilleren er elendig. Skal ikke mye riper til på en plate før den sliter. I tillegg konverterer den alle NTSC kilder til PAL på en helt forferdelig dårlig måte, uten at du har noen mulighet til å bypasse dette. Mediaavspilligen (DivX etc) holder om mulig enda dårligere kvalitet og den klarer ikke å beholde aspect ratio på noen som helst måte.

Veldig begrenset med tilkoblingsmuligher (et par analoge stereoinnganger og en optisk digitalinngang). Det ene av elementene på hver eneste høyttaler er faktisk ikke noe element, men bare en dummy. Sub'en er buldrene og slitsom og i tillegg forferdelig tungvin å justere etter behov.

Designet på høyttalerne er eneste pluss. Selve enheten ser ut som en dass (hvertfall etter min smak). Den totale lydkvaliteten er vel "grei nok" med tanke på prislappen, men som jeg sa først; styr unna!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen bedre alternativer i tilsvarende prisklasse da?
    Vil dvdspilleren i xboxen gjøre en bedre jobb?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •