Nytt landstreff i Oslo-området i februar! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 68
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvem vinner da, den som har høyest SPL på gitte frekvenser, høyest SPL med jevnest kurve, den som går dypest med høyest SPL ??

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi klarer vel å avgi resultatene uten å nødvendigvis kåre en "vinner"? Dataene må jo folk se i sammenheng med pris, størrelse på subben osv osv, så noen entydig "vinner" blir jo bare tull å kåre med mindre en av kandidatene fremstår som bedre på samtlige punkter... Den som lever får se!

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vi klarer vel å avgi resultatene uten å nødvendigvis kåre en "vinner"? Dataene må jo folk se i sammenheng med pris, størrelse på subben osv osv, så noen entydig "vinner" blir jo bare tull å kåre med mindre en av kandidatene fremstår som bedre på samtlige punkter... Den som lever får se!
    Det er dette som er "gøy med lyd"!!!!
    Teste hva produktene er gode for.

De som var i Gausdal husker sikkert lukten av 6stk pb13Ultra foret med 10Hz :shock:

Og igjen: hvor gøy det var....YouTube - SVS PB13 ultra need too drink

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg så sant jeg får lurt inn en frihelg eller to ( skjer som sagt endel i feb.)
    Men hvor i landtet er østlandsområdet ?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ak kommer til å stå på videokalibreringskurset, mens vi forespør Flageborg rundt lydkalibreringen!

Hva andre aktører måtte finne på å gjøre i samme tidsrom får være deres sak, vi forholder oss selvsagt til vårt eget opplegg, og skal love at vi har de aller beste forutsetningen for å både kalibrere og sette opp et skikkelig arsenal av projektorer!
    For å si det slik så har jeg ingenting imot Flageborg/Kringlyd. Det var veldig lærerikt og hyggelig på treffet i Eidsdal. MEN, jeg syns ikke det bør være obligatorisk med Kringlyd på alle AVforum-treff..... Det er viktig med mangfold, og som det har kommet frem på dette forumet flere ganger er det slett ikke alle som er enig i alt Kringlyd "serverer". Dette er slett ikke sagt for å være ekkel, men for å bevare mangfoldet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...helt i orden, teddytusen... I første omgang får vi jo se om de har tid og mulighet. Hele poenget er at vi ønsker å kjøre et kalibreringskurs for lyd, da dette er noe mange har både interesse for og behov av, på samme måte som et kurs innen kalibrering av bilde er veldig spennende for mange... Vårt mål er å gjøre treffet så matnyttig som mulig. Takker uansett for innspillet...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil gjerne presisere (om det ikke kom tydelig nok frem i forrige post ) at dette på ingen måte er en kritikk av det Bård Ivar, Roger og Atle gjør. (Dag har jeg ikke hatt gleden av å møte) Det er KUN for å sikre mangfoldet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Etter det meget, meget brae treffet i Gausdalen,:!: er jeg med...

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ett lite sidespor her,men det er jo forferdelig langt og kjøre til Østlandet da,hadde det ikke vært mulig og få det litt nærmerer sivilisasjonen

Ser også poenget til teddytusen, men hva er alternativene uten om snickers ?

Hva med en ett dobbelt opplegg mellom Kringlyd og Snickers ? jeg vil anta at det blir to forskjellige innfallsvinkler, det kunne jo ha vært artig (hvis noen av dem overhodet vil da selvfølgelig )

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Melder meg så sant jeg får lurt inn en frihelg eller to ( skjer som sagt endel i feb.)
    Alt for langt unna,gammle mann
    Men det hadde vært hyggelig og treffes igjen,syns fremdeles at det var synd at du ikke kom deg til Gausdal.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Bare ett lite sidespor her,men det er jo forferdelig langt og kjøre til Østlandet da,hadde det ikke vært mulig og få det litt nærmerer sivilisasjonen

Ser også poenget til teddytusen, men hva er alternativene uten om snickers ?

Hva med en ett dobbelt opplegg mellom Kringlyd og Snickers ? jeg vil anta at det blir to forskjellige innfallsvinkler, det kunne jo ha vært artig (hvis noen av dem overhodet vil da selvfølgelig )
    Enig, ville vore bedre med plassering lenger nord! Forferdelig langt å kjøre altså!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Men Loffen da, du sier jo selv at du bor langt unna folkeskikken Desto lenger du må kjøre, jo nærmere sivilisasjonen kommer man...:twisted:

Men fra spøk til Halvor, jeg kjører gjerne langt for å oppleve noe som er i nærheten av Gaustad-treffet.

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Men Loffen da, du sier jo selv at du bor langt unna folkeskikken Desto lenger du må kjøre, jo nærmere sivilisasjonen kommer man...:twisted:

Men fra spøk til Halvor, jeg kjører gjerne langt for å oppleve noe som er i nærheten av Gaustad-treffet.
    Tror du er den eneste som har vært på treff på Gaustad. Da var vi andre i Gausdal og hadde det gøy

Lygren: Hva med en kabeltest? Hdmi, høyttalerkabel!
    Cd-spiller VS nettverksspiller!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg må jo si at jeg også begynner å glede meg litt her nå... Striky og Phatbull fikk jeg gleden av å møte på Electroworld i år, og må jo si det var utrolig morsomt å se "gløden" fra ekte entusiaster i levende live. På Oslo-treffet vil også jeg hjelpe til med "snekringa", og Ak vil ta turen over fjellet. I tillegg er allerede Scrooge på gang og ser hva han kan gjøre for oss mht lokaler, så her er virkelig dugnadsånden i levende live allerede på dette stadiet!

Dette blir MORO!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp fått bekreftet at Kringlyd stiller

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må jo si at jeg også begynner å glede meg litt her nå... Striky og Phatbull fikk jeg gleden av å møte på Electroworld i år, og må jo si det var utrolig morsomt å se "gløden" fra ekte entusiaster i levende live. På Oslo-treffet vil også jeg hjelpe til med "snekringa", og Ak vil ta turen over fjellet. I tillegg er allerede Scrooge på gang og ser hva han kan gjøre for oss mht lokaler, så her er virkelig dugnadsånden i levende live allerede på dette stadiet!

Dette blir MORO!
    Og du bør virkelig gled deg og
    Det opplegget de hadde i Gausdal var rett og slett "over the top".
    Har vært på en uendelig rekke av seminarer, kurs og konferanser arrangert av "proffer" som ikke har vært i nærheten av det de leverte i høst. I tillegg er de jo utrolig hyggelige entusiaster

Hadde jeg hatt mulighet ville jeg møtt der og, men desverre ser det ikke ut til at jeg kan komme.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    "Østlandsområdet" i denne sammenheng definert som Lørenskog.
    Som Lygren allerede har nevnt lenger oppe i tråden, så jobber jeg med å få til en løsning på Thon Hotel Triaden, hvor jeg jobber.
    Regner med å få en avklaring på dette, straks utpå nyåret!
    Hotell i Lørenskog - Thon Hotel Triaden Oslo - Konferansehotell Konferanse

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe, dette er jo i min bakgård

Tilogmed et country for old men..........

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow! Dette treffet gir jo inntrykk av å kunne gi et skikkelig løft i hvert fall når det gjelder min viten

Dersom det passer tidsmessig vil jeg tro det er store sjanser for at min kropp (men spesielt min sjel) vil være tilstede

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrMyagi
    Tror du er den eneste som har vært på treff på Gaustad. Da var vi andre i Gausdal og hadde det gøy
    Men vi har det da gøy på Gaustad også...

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •