Ipod dock.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Ipod dock.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ipod dock.

Hei. Jeg tenkte å kjøpe en ipod docking til min kjære til jul og lurer i den sammenheng på om noen vet om bra alternativer. Finnes det andre alternativer enn denne som viser spilleslita på tv`en?

DLO HomeDock Deluxe (version 2) MP3 Player Accessory reviews - CNET Reviews

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Denon og Yamaha (og sikkert flere) har egne iPOD dockingstasjoner til sine receivere. Det betyr at du bruker receiverens fjernkontroll til å stryre iPOD'en også

Så for å gi et godt råd: hva har du av utstyr hjemme?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen reciever hjemme, har Harman/Kardon HK980, derfor er det desverre ikke mulighet til å koble det opp slik at jeg får det opp på displayet på den. Har imidlertid gravd litt mer og funnet frem til to alternativer det står mellom, disse har begge mulighet til å vise avspilling på tv. Er det noen formening om hva som er best av disse?

Mange flotte julegaver fra Hi-Fi Klubben: DENON ASD-3N nettverksdock til iPod stereoanlegg

eller

Marantz IS201 review - whathifi.com

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg endte opp med Denon dockingen og må si meg godt fornøyd med den, det er veldig enkelt oppsett og den er oppe og går umiddelbart. I tillegg fungerer den ypperlig med den nyeste ipod nanoen(må bruke med egen dockingdel som følger med ipoden). Desverre er denne i hvit og ikke i sort som resten av dockingen, antar det er mulig å få tak i denne i sort med tiden. Dockingen fungerer iallefall bra når man streamer fra pc og den fungerer flott sammen med ipoden. Det eneste jeg savner litt er og kunne se både artist og hvilken sang det er snakk om på skjermen. Det er litt upraktisk og se enten sang eller artist.

Jeg har også Marantzdockingen og tenkte å teste den etterhvert, fikk god pris på den fra butikk. Får se om jeg beholder den som en "reisedocking" eller selger den rimelig. Liker egentlig designet på Marantzen bedre, men Denonen har god lyd og er flittig i bruk iallefall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •