Demo-runde på Gjøvik? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Unektelig fristende, men for min del så er jeg låst til Oslo for tiden så får ikke tatt turen oppover på noen uker frammover
    Jobbing, flytting og mange avgjørdelser som tas om dagen.
    Noen store avgjørdelser er hifi relatert også, noe som medfører at Swans kanskje alt nå er på vei ut, og blir byttet med noe ennå bedre!
    Du har tidligere bedt deg selv på en demo, men det ser ut som at den vil bli på mine nye høytalere, noe som forrhåpentlig vis ikke er et dårlig erstatning

Men alt det som skjer nå i januar medfører som sagt at jeg er låst til oslo for en tid. Håper sjansen byr seg ved en senere annledning.

Forrøvrig vil Swans F1.1 stå demo klare i Leiligheten i sentrum til slutten av måneden eller til de blir solgt.

Newcomer davalex sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende, AjSelj! Hva vurderer du å bytte dem i?

Skal til Oslo ikke nå til helgen, men uken etter og den helgen - kanskje mulig å få til noe da?

Får du ikke til en demo på gjøvik nå, så fortvil ikke. Flytter til Oslo i sommer, så da kan du jo bare stikke innom en tur!

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av davalex
    Spennende, AjSelj! Hva vurderer du å bytte dem i?
    Vel har noen kandidater, men skal på en demo for å få litt mer førstehånds kjenskap til det ene merket om ikke så lenge.
    Holder den kandidaten litt hemmelig inntil videre, men skal lytte til Burmeister faktisk, bare lytte altså!
    Tannoy skal også lyttes til, kommer til å lytte nermere på høytalere jeg tidligere har måttet styre unna pga pris, så håper jeg får innfridd noen forventninger

Skal til Oslo ikke nå til helgen, men uken etter og den helgen - kanskje mulig å få til noe da?

Får du ikke til en demo på gjøvik nå, så fortvil ikke. Flytter til Oslo i sommer, så da kan du jo bare stikke innom en tur!
    Jeg har som nevnt mye å drive med om dagen, men vi må jo forsøke å få til en aldri så liten demo eller hva
    Så kanskje jeg plager deg litt senere når du først flytter til oslo...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Jeg har som nevnt mye å drive med om dagen, men vi må jo forsøke å få til en aldri så liten demo eller hva
    Så kanskje jeg plager deg litt senere når du først flytter til oslo...
    Kan jo sende deg en PM når det nærmer seg, så kan vi se om det mulig å få til noe!

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo sende deg en PM når det nærmer seg, så kan vi se om det mulig å få til noe!
    Det må du gjøre, skulle du være her helgen må det da finnes en fri ettermiddag eller noe slikt.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    169 dager(+/- mine regneferdigheter) til jeg flytter til Gjøvik eller deromkring. Håper på å få bli med i et lokal-lag med likesinnede "tullinger":shock: ???

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    169 dager(+/- mine regneferdigheter) til jeg flytter til Gjøvik eller deromkring. Håper på å få bli med i et lokal-lag med likesinnede "tullinger":shock: ???
    Hei! Lokal lag har vi vet du! Og der er det alltid plass til flere!

Ta en titt på Toten Lydlaug. Mer informasjon kommer på denne siden i nærmeste fremtid. Denne er helt ny etablert, og det tar litt tid å få inn alt av informasjon;-)

Hvis du vil melde deg inn med engang, så send meg en pm, så kan jeg ta det videre med formannen!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar innmeldingen etterhvert, har nok en del å ordne der borte de første månedene uansett. Deretter er planen er å bygge ut kinoen til 7.2/11.2, samt en del nytt utstyr i eget kino-rom, samt å bygge ut stereoen i stua trolig til klipsch+rør(om ikke andre ideer dukker opp sånn i mellomtiden)

Slik jeg forstår det er toten-laget mest opptatt av stereo?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal med andre ord ikke være student på gjøvik?

Ja, det er stereo det går mest i her, men ser da ingen grunn til å ikke kunne blande litt interesser! Bare morsomt med litt variasjon!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei er vel snart på tide å lage en ny bruker med nytt nick, ettersom studietiden går mot slutten. Så nå nærmer det seg snart tiden for å sende "takke-brev" til lånekassen
    Hun kommer seg til hjemtraktene og jeg får frie tøyler med hifi...så alle blir fornøyde i den byttehandelen
    Kjører uansett ole-brum "ja takk begge deler" så kan få en fot i både kino- og stereo-leiren.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, høres ut som en god deal, spørr du meg! Lurer på om jeg skal forhandle meg frem til noe slik selv!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •