Jeg tenkte jeg skulle oppgradere anlegget mitt litt:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer StriferNet sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Jeg tenkte jeg skulle oppgradere anlegget mitt litt:)

Dette har jeg nå: Høyttaler - Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalersystem
    Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1909 Hjemmekinoreceiver - bare den gamle versionen 1908.
    Til slutt noen qued kabler.
    Tenkte jeg skulle bygge på med ett pat concept 6 til og eventuelt en ny litt sterkere reciever eller en effektforsterker til den jeg har nå.

Dette har jeg tenkt å gjøre før jeg kjøper helt nytt anlegg til 50 tusen.
    Noen forslag om hva jeg bør gjøre? Ny bedre reciever eller bare en effektforsterker? Må ikke være på mer en ca 15 tusen, høytalerne inkludert.
    Jeg vurderte selv denne recieveren da:Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2309 Hjemmekinoreceiver
    Det som er at den recieveren jeg har nå klarer det kanskje akkurat men vil ikke bli noe bra men Denon 2309 AVR er litt sterkere og har dolby true hd som jeg ikke har.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du bygge ut til et 7.1 system med concept 6 foran og bak? Har du blue-ray spiller/flatskjerm slik at du kan få utnytte HD-lyd og bilde?
    Personlig ville jeg nok heller beholdt 5.1 oppsettet og heller bygget på men en god reciver. Kan anbefale 3808 8)

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StriferNet
    Dette har jeg nå: Høyttaler - Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben: DALI Concept 6 Høyttalersystem
    Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1909 Hjemmekinoreceiver - bare den gamle versionen 1908.
    Til slutt noen qued kabler.
    Tenkte jeg skulle bygge på med ett pat concept 6 til og eventuelt en ny litt sterkere reciever eller en effektforsterker til den jeg har nå.

Dette har jeg tenkt å gjøre før jeg kjøper helt nytt anlegg til 50 tusen.
    Noen forslag om hva jeg bør gjøre? Ny bedre reciever eller bare en effektforsterker? Må ikke være på mer en ca 15 tusen, høytalerne inkludert.
    Jeg vurderte selv denne recieveren da:Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2309 Hjemmekinoreceiver
    Det som er at den recieveren jeg har nå klarer det kanskje akkurat men vil ikke bli noe bra men Denon 2309 AVR er litt sterkere og har dolby true hd som jeg ikke har.
    hva med en surround pros. som virkelig lager god lyd
    AudiogoN ForSale: EAD Ovation

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Full HD tv ja men det jeg tenkte var å ha 4 concept 6 i frontene. For å ha det måtte jeg ha en bedre reciever. Samtidig kunne jeg få hd lyd også. Jeg har to concept 6 nå i frontene men tenkte meg ett par til. Dali concept 1 som står bak blir det samme.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Full HD tv ja men det jeg tenkte var å ha 4 concept 6 i frontene. For å ha det måtte jeg ha en bedre reciever. Samtidig kunne jeg få hd lyd også. Jeg har to concept 6 nå i frontene men tenkte meg ett par til. Dali concept 1 som står bak blir det samme.
    så du på den linken?.40k kostet den, den gang hvis du er ute etter en STOOOR oppgradering innen high end.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den så jævlig rå ut

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor skal du absolutt ha 4 fronthøyttalere? det blir ikke noen oppgradering, selg heller concept 6 og legg de ekstra pengene i noe bedre. det er så mye rått på bruktmarkedet.

skal du oppgradere må du få i noe som er bedre, det er ikke oppgradering å kjøpe det samme som du har.

mvh
    stian

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Xankor her, kjøp heller noe som er råere enn det du har når du først skal handle.
    Men hva er vitsen med det nå siden du har en annen tråd her der det står du skal handle nytt om ett år?Måtte være bedre og vente ett år da og heller legge til side de pengene du hadde tenkt og bruke nå.Så kan du kjøpe noe enda råere om ett år!

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0