Konvertere beskyttede/lisensierte WMA filer til MP3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Konvertere beskyttede/lisensierte WMA filer til MP3

Jeg har en liten nøtt som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Jeg kjøpte nylig litt musikk online og lastet ned filene. Alle sangene var i wma format. Da min mobiltelefon (K810i) kun støtter mp3 formatet, måtte disse sangfilene konverteres. Jeg prøvde flere ulike konverteringsprogrammer, men fikk ikke "lov" til å konvertere formatet. Fikk opp error meldinger, bl a med beskjed om å fjerne DRM først. Brukte så "Fair4Use" for å fjerne DRM, men fikk bare beskjed om at det ikke var noen DRM på sangene og at sangene ikke var lisensiert til meg.

Har også prøvd å brenne sangene til en audio CD, men får heller ikke lov til det. Meningen kan da ikke være at jeg skal kun kunne høre sangene på PC'en??? Alternativt at jeg må kjøpe en ny mp3 spiller som også støtter wma??

Så, spørsmålet er om dere vet om noen måte man kan bruke for å konvertere filene til mp3. Har jo betalt for de og føler at jeg bør kunne disponere de slik jeg vil.

Newcomer Bjellesauen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    audiograbber (freeware) Audiograbber, CD-ripper for Windows 95/98/ME/NT/2000/XP spiller inn lyd som avspilles i mediaplayer til wav/mp3
    velg spill in fra lydkort + mixer + hak av for wav som kilde.

andre metoder er beskrevet her howto convert drm wma to mp3 – Nettsøk – Kvasir

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •