Duelund - teori og praksis - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 207 av 207
    Produsent rep.
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg synes han er et meget friskt pust til audio-verdenen. Han er en av de som tør å gjøre ting på sin måte. Det er noe jeg støtter fullt ut, i motsetning til andre her på forumet som spør seg om det virkelig går an å mene noe annet enn de som skriver tester, eller som mengden av kunder.
    Præcis, det er hele Steens motivation.
    De, der kalder ham forretningsmand, kan slet ikke begribe, hvor meget de tager fejl...

Steen er 110% drevet af entusiasme.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har slev kalt ham "forretningsmann", men har senere forstått at han selv ligger ganske lavt mens andre derimot er veldig frempå med å glorifisere enkelte løsninger han først lanserte. Men de er tatt ut av sin sammenheng og ofte helt feil forklart. Uansett har min kritikk vært rettet mot å komme trekkende med enkeltløsninger som det eneste rette for å oppnå god lyd. Når det gjelder Steen Duelund selv har han ikke plaget oss særlig med det. Det er det derimot mange andre som har og når de blant annet trekker inn duelunds løsninger blir det hele plutselig veldig åpent for kritikk.

Produsent rep.
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg har slev kalt ham "forretningsmann", men har senere forstått at han selv ligger ganske lavt mens andre derimot er veldig frempå med å glorifisere enkelte løsninger han først lanserte. Men de er tatt ut av sin sammenheng og ofte helt feil forklart. Uansett har min kritikk vært rettet mot å komme trekkende med enkeltløsninger som det eneste rette for å oppnå god lyd. Når det gjelder Steen Duelund selv har han ikke plaget oss særlig med det. Det er det derimot mange andre som har og når de blant annet trekker inn duelunds løsninger blir det hele plutselig veldig åpent for kritikk.
    Du har helt ret. Mange bliver entusiastiske af at høre, hvad han kan. Desværre evner de sjældent at kunne redegøre for den teoretiske baggrund (forståeligt) og forfalder til nemme ting som ingen plastik og linolie...

Dette er gode ting i sig selv, men de skraber kun den øverste overflade væk.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grunnen til at duelund er støttet i mye f.eks på hifisentralen er fordi de som er interesert i hans "teorier" har prøvd dette ut og er like begeistret for det som han selv. så er han i tilegg veldig flink til å prate for seg med god teknisk utgjøring.

Produsent rep.
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sådan oplever jeg det også...

Og det er kun glædeligt.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Duelund selv har moderert seg en hel del også. Jeg opplever ham som mer fagmann og mindre kontroversiell nå enn tidligere.

Produsent rep.
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han må have været træt... :P