HK 3380, B&W Dm685/6 - litt hjelp trengs!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer OriginalRed sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HK 3380, B&W Dm685/6 - litt hjelp trengs!

Er på jakt etter et anlegg til leiligheten. Er primært ute etter god lyd kontra høy lyd med mye trøkk.

I første omgang er jeg på jakt etter en stereoforsterker og ett par stativhøytalere.

Musikken jeg spiller er primært rock, stoner rock og tilsvarende sjangre. (Foretrekker band/artister som holder seg til den noe mer rolige delen av de nevnte sjangerne.)

Jeg er helt blank på anleggsfronten, (innlegg nr.1 på avforum!), men har nå drevet å lest litt tester rundt forbi og vurderer B&W DM&685/6 høytalerne fra hifiklubben. (4296,-/3396,-). Samt HK3380 forsterkeren hos soundgarden. (Tilbud til 3195,-).

Lurte på om dette er en god kobinasjon? (Hvis ikke, hadde det vært fint om noen kunne foreslå andre kobinasjoner som passer mitt behov.) Samt om forskjellen er stor mellom 686 og 686 høytalerne? Er student, så de ni hundre kronene i differanse mellom de to, kommer godt med i "trange" måneder.

Budsjettet er forøvrig på 6-7000.

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HK3380 er utgående modell.

Du kan få Cambridge 640a v.2 til samme pris på "klubben". Fått knallgode resultater i Nyheter om lyd, video, film - audio, AV, PC, foto, spill, dvd, digital - Lyd og Bilde

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •