Trenger hjelp.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp.

Satt her i går og skulle kose meg med en film, men merker fort at noe var feil med lyden. Er relativt fersk med lyd og koblinger, så tok litt tid før jeg merket det. Men det virker som om de to bakhøytalerne mine ikke fungerer i det hele tatt. På fronten på reciveren pleier det å lyse en 3-5 lamper med bl.a. "DTS", "Digital" osv.... Nå lyser bare to av lampene, Digital og stereo. Har sjekket alt jeg vet om og alle kablene står i. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Noe jeg har trykket på eller kommet borti? Kjører forøvrig filmer gjennom PS3..

Setter pris på alt av svar. Og er som sagt litt nybegynner, så skriv så jeg forstår da gutta ;-)
    Vanvittig kjipt å se på film med bare fronthøytalere.

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg vet hvordan du endrer dette på akkurat PS3 så går det jo an å "downmixe" surround-spor, hvis man feks har bare to høyttalere. Det burde jo være en form for innstilling på PS3'en hvor mange høyttalere du har, eller hva slags signal du vil sende ut?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg har ikke rørt innstillingene på PS3 siden jeg brukte den sist. Da funket alt helt fett. Jeg har to bak, to front, en center og en sub. Nå fungerer bare de to i front, center og suben.... Så vidt jeg vet er det ikke noen innstillinger på PS3 som gjør at du kan "slå av " bakhøtalerne. Tenkte om det kanskje var noe jeg har kommet borti på kontrollen til forsterkeren......

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •