Lukka headset

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lukka headset

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lukka headset

Eg er på leit etter eit lukka headset som har voldsomt god lydkvalitet, og so er behagelige å ha på seg.
    Vil primært bli brukt med ein CREATIVE Zen Vision:M 30gb, ihvertfall so lenge den fungerar..., og undra da på om det er nokon so har nokon gode forslag.
    Har vorte anbefalt Beyerdynamic DT 770 Pro, men da 32 ohm utgava av ein eller annan grunn... Nokon so kan forklara meg ke forskjellen på 32 og 250 er?
    Av musikk so blir det mest høyrt på den rock av ymse slag, som Soundgarden, Nirvana, Primus, Tool, Neil Young, Mark Lanegan... men og noko klassisk og lydbøker.
    Viss nokon kan anbefala meg nokon knallgode headset so npassar mitt bruk, so blir eg sjølsagt voldsomt takknemlig.
    Har satt ein maxpris på 2000,-

På forhånd mange takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Sennheiser HD-25II til DJ bruk og av og til på iPoden, ikke funnet noen bedre til disse formålene enda. Meget bra lydisolasjon, samt ekstremt bra lydkvalitet. De veier lite, og skulle du være uheldig og ødelegge noe kan du bytte delen selv.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32 ohms utgaven er er ikke avhening av haodetelefonforsterker, men funker sammen med bærbare spillere.
    Bruker selv flere beyer headset i studiosammenheng. Men forerekker faktisk plugger eller åpne headset til bærbart / film på laptop osv

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •