Electroworld 2008 offisiell tråd - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 171
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Otern
    Da er endelig Pioneer VSX 418 receiver innkjøpt, med på lasset fulgte et par S-3EX høyttalere til halv pris....

De forlangte forøvrig uhørte 24995,- for paret, noe som skulle tilsvare veiledende pris på 49990,-. Ville ikke krangle der og da, men noen som har informasjon om at dette er riktig utgangspunkt? Alle oppgitte priser jeg har sett har vært 44990,-.:evil:

PS: Om noen er desperate etter en kliss ny VSX 418 er det bare å sende PM:-D
    Gratulerer!

Men betalte du 27500 totalt da?

Jeg fikk samme pakken til 24990,- takket være en utrolig hjelsom avforumer

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er endelig Pioneer VSX 418 receiver innkjøpt, med på lasset fulgte et par S-3EX høyttalere til halv pris....

De forlangte forøvrig uhørte 24995,- for paret, noe som skulle tilsvare veiledende pris på 49990,-. Ville ikke krangle der og da, men noen som har informasjon om at dette er riktig utgangspunkt? Alle oppgitte priser jeg har sett har vært 44990,-.:evil:

Da ble det i hvertfall solgt 2 par med S-3EX i dag :-D

Hvis du hadde sagt fra i kassen hadde du fått dem for 22,495,- som jeg betalte for Spade (bare hyggelig forresten)

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, for de som VIRKELIG har cash er nok paret til 500K minus rabatt fortsatt til salgs. Fikk inntykk av at de har noen par av samtlige toppmodeller til halv pris, men hva som ble borte idag er ukjent. Blir vel mange ny-brukte VSK 418 tilsalgs på torget etterhvert

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Haha! Genialt! Bargain of the year... :-D

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Gratulerer!

Men betalte du 27500 totalt da?

Jeg fikk samme pakken til 24990,- takket være en utrolig hjelsom avforumer
    Betalte 27500, men skal kontakte Pioneer imorgen vedr. prisen....

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer med nye høyttalere!

Hvilke andre Pioneer høyttalere hadde de der? Hadde de stativhøyttaleren S-2EX?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Probie
    Gratulerer med nye høyttalere!

Hvilke andre Pioneer høyttalere hadde de der? Hadde de stativhøyttaleren S-2EX?
    Tror denne var utstilt ? Men ikke helt sikker. S-3EX var så langt jeg så ikke utstilt, men de hadde denne okke som.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalte 27500, men skal kontakte Pioneer imorgen vedr. prisen....
    OBS !! Pioneer selger ingen ting på messen,Elkjøp gjør det,altså kontakt elkjøp,Pioneer gir bare veiledning :-D

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    OBS !! Pioneer selger ingen ting på messen,Elkjøp gjør det,altså kontakt elkjøp,Pioneer gir bare veiledning :-D
    Takk for info, da skal Elkjiip få høre(Om dette går i orden skal jeg kalle de El-kjøp iallefall ut 2008).

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det egentlig Sony har funnet på når de kaller den nye VW projectoren for 80 når 70 vel aldri kom ut, eller gjorde den det?
    Hva er veil. pris på VW80?

Hvorfor stiller ikke JVC med en HD350 på messa i steden for HD750 når den burde være enkel å få tak i?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Hva er det egentlig Sony har funnet på når de kaller den nye VW projectoren for 80 når 70 vel aldri kom ut, eller gjorde den det?
    Hva er veil. pris på VW80?

Hvorfor stiller ikke JVC med en HD350 på messa i steden for HD750 når den burde være enkel å få tak i?
    Gode spørsmål.

I følge Hardware ligger VW80 mellom 56K og 62K. Noe som bekrefter mine mistanker om at Sony priser seg (for) høyt,

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    HD350 er forsinket grunnet firmware oppdateringer... Det ser jo ut som gutta i England har fått både HD350 og 750 til sin "shootout" mellom disse (på AVforums.com), så det er tydeligvis enheter der ute... VELDIG dumt at JVC venter helt til siste liten med å få tilsendt projektorer, i det minste burde de jo klart å fått opp en av enhetene fra England på EXPRESS så snart de fant ut at enheten til Norge ble borte i frakta!

MEN, VW80 er uansett en utrolig spennende kandidat, selv om jeg tror den nok blir temmelig uaktuell for de aller fleste om den havner over 50k. Samtidig er det litt imponerende å se hvor tett opptil HW10en ligger, utrolig flotte bilder fra den også!

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si jeg blir svært skuffet hvis ikke utstillerne klarer å kalibrere prosjektorene før de blir vist frem. Hve er poenget med en sammenligning da? Noen av de er sikkert langt fra å prestere det de er kapable til, mens på messen kan de bli gruset av andre kandidater som fremstår som bedre kalibrert ut av boksen.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    MEN, VW80 er uansett en utrolig spennende kandidat, selv om jeg tror den nok blir temmelig uaktuell for de aller fleste om den havner over 50k. Samtidig er det litt imponerende å se hvor tett opptil HW10en ligger, utrolig flotte bilder fra den også!
    Dette lurer jeg litt på.
    Du har skrevet om en sammenligning mellom VW40 og HW10 at det kun er "litt" sortnivå som skiller. VW60 er jo vesentlig bedre enn VW40. Dermed blir det litt rart om det bare er litt som skiller HW10 og VW80.
    Nå er definisjonen av "litt" veldig fleksibel, så det er ikke galt å si det ovenstående. Men når jeg tenker på forskjellen mellom VW50 og HD1 på projektor 2007 så var den ikke bare "litt", men kjempestor. Dermed så vil jeg anta at forholdet er noenlunde tilsvarende for VW80 og HD750. Dvs overlegent bedre bilde på HD750 selv om de er nærmest likt priset.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om dette blir litt OT, er helt på jordet.

Bortsett fra slike messer er det svært vanskelig å få sett projectorer, spesielt i ett ordentlig rom.

Her i Arendal er det kun Sound planet som har demorom for projectorer, eller selger projectorer i det hele tatt.

Hi-Fi klubben i grimstad har noen, noen ganger.

Uansett er utvalget snevert.

Går man på Expert og Elkjøp har de hundrevis av flatskjermer, men ingen gidder å selge projectorer.

Man må dra land og strand rundt for å få testet projectorer, gjerne hjemme hos velvillige forumbrukere.

Jeg synes likevel det er frustrerende at det er så vanskelig å få "hands on" erfaring med projectorene.

Man kan selvsagt kjøpe en projector, teste den og så returnere den, men det sitter langt inne å gjøre det.

Når det gjelder projectorer så burde det vært en messe i januar når alle høstnyhetene er i salg.
    Det er skjelden noe annet en pre-prod modeller å se, hvis de i det hele tatt er klare med det.

Hvem er det forresten som kalibrer projectorene til AVshop når Gorm ikke gjør det?

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Dette lurer jeg litt på.
    Du har skrevet om en sammenligning mellom VW40 og HW10 at det kun er "litt" sortnivå som skiller. VW60 er jo vesentlig bedre enn VW40. Dermed blir det litt rart om det bare er litt som skiller HW10 og VW80.
    Nå er definisjonen av "litt" veldig fleksibel, så det er ikke galt å si det ovenstående. Men når jeg tenker på forskjellen mellom VW50 og HD1 på projektor 2007 så var den ikke bare "litt", men kjempestor. Dermed så vil jeg anta at forholdet er noenlunde tilsvarende for VW80 og HD750. Dvs overlegent bedre bilde på HD750 selv om de er nærmest likt priset.
    Jeg håper på mer enn litt bedre bilde hvis jeg bytter ut VW50 med HD7508)

Det er TW5000 og HD750 som står øverst på lista og hadde håpet å få sett begge under like forhold nå i helga.

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også håpet å skulle avgjøre hvilken prosjektor jeg skal kjøpe på messen i morgen, men ut i fra hva dere rapporterer om dårlig kalibrering har jeg bange anelser av om det blir mulig. Når de går til det skrittet å bygge et eget rom for å vise prosjektorene i, blir det lavmål å ikke ta seg tid til å kalibrere synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om lsound har stand?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Jeg håper på mer enn litt bedre bilde hvis jeg bytter ut VW50 med HD750)
    Forskjellene er meget store, og du vil få et stort løft i bildekvalitet.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Jeg også håpet å skulle avgjøre hvilken prosjektor jeg skal kjøpe på messen i morgen, men ut i fra hva dere rapporterer om dårlig kalibrering har jeg bange anelser av om det blir mulig. Når de går til det skrittet å bygge et eget rom for å vise prosjektorene i, blir det lavmål å ikke ta seg tid til å kalibrere synes jeg.
    Problemet er at det ikke er så mange personer/firma som er kapable til å gjøre dette på en skikkelig måte, men en relativt enkel gråskalakalibrering bør ikke være så alt for vanskelig. Det kunne nok være lurt om AVshop selv hadde skaffet seg litt kompetanse "inhouse" på dette.

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •