Sennheiser 500-serien, hvordan ta av øreputer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sennheiser 500-serien, hvordan ta av øreputer?

Hei.

Jeg har nylig fått mitt Sennheiser HD595 i hus. Dessverre viser det seg at jeg reagerer på øreputene, og etter bare noen få minutter blir kløen uoverkommelig ...

Jeg tenkte før jeg gir opp og sender de i retur at jeg skulle prøve og ta av øreputene og vaske de i varmt såpevann, slik at jeg ihvertfall er sikker på at det ikke er noen fremmedelementer som irriterer (øreputene lukter kraftig av plastikk).

I og med at jeg vil beholde muligheten for å sende de i retur, samt at jeg ønsker og være forsiktig med hodetelefonene, tenkte jeg at jeg skulle spørre her om noen vet framgangsmetoden for å få av øreputene. De virker som de sitter særdeles godt, og jeg har derfor ikke lyst å rive noe i stykker.

Tusen takk for svar

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jobber i en elektronikk butikk. Og har vært borti noen kunder som har opplevd samme som deg, bare ikke med samme headset. Og prøvd å rense dem for å utelukke noe stoffer som huden reagerer på.

Når dem da hendvender seg til oss igjen og vil sende dem inn igjen, så får vi til svar fra rep. firmaet, om at dem ikke får igjen penga for detta fordi de fjernet endel av limet som putene var festet i.

Dette gjelder vel også hvis du vil få pengene tilbake, så må utstyret være i tipp top stand, hvis ikke tviler jeg på at du får penger tilbake.

Vet du ønsket svar om evt. om det var mulig å ta av putene, og hvordan.
    Men tenkte jeg skulle gi deg en liten "reminder" slik at du ikke gjør noe dumt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •