Magasinet Hjemmekino starter nytt sammarbeid med hjemmekino.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Magasinet Hjemmekino starter nytt sammarbeid med hjemmekino.no

Det var med stor forbauselse jeg leste lederen i den nyeste utgaven av magasinet hjemmekino. Redaktør Håvard Holmedal skriver nemlig følgende:

Sitat Opprinnelig postet av Håvard Holmedal
    ...når vi nå inngår et langsiktig og bindende sammarbeide med nettstedet Hjemmekino.no - Film er best hjemme. Fra og med dette nummeret er Hjemmekino.no - Film er best hjemme å betrakte som vår hjemmeside og det er her du i fremtiden vil finne informasjon om abonnementet, priser, kampanjer og all kontaktinformasjonen til bladet Hjemmekino. Her vil dere se at det blir enkelte grafiske forandringer i tiden fremmover, og sidene vil også utvikles til å få mer innhold, større produktspekter og enda flere nyheter. Stikk innom og se!
    Magasinet Hjemmekino har jo tidligere hatt www.hjemmekino1.no som sin hjemmeside. Denne siden har desverre blitt fint lite oppdatert og adressen i seg selv skurrer en smule i mine ører. Samtidig har bladet vært hyppig representert her på avforum i forskjellige anledninger. Nå når de velger hjemmekino.no som sin egen hjemmeside vil det uten tvil bli spennende å se hvordan situasjonen utarter seg.

Men hva tror resten av folket om dette?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det blir toppers! Hjemmekino.no er et meget bra utgangspunkt for entusiaster og nybegynnere. Du får svar på det du lurer på og folk bidrar konstruktivt. Gleder meg:-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er meget positivt. Jeg synes den siden fortjener all den oppmerksomhet den kan få.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Domenet Hjemmekino.no - Film er best hjemme ble (og blir vel fortsatt) drevet av AV-forummedlem "Peakman" i gamle dager. At bladet Hjemmekino nå inngår et samarbeid med domenet med samme navn betyr vel at de da får den plattform / support / informasjonsbase bladet fortjener, så lenge bladet ikke valgte å benytte databaser her på AV-forum.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da et underlig valg????? Eller har jeg misforstått noe?

Er det ikke bladet Hjemmekino som er samarbeidspartner med bl.a. Premium Club her på AVforum?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hjemmekino-bladet har valgt å etablere et samarbeid med Hjemmekino.no, som jo både samsvarer med bladets navn og sikkert et ønske om en bedre posisjon på nettet totalt sett. Dette er jo forståelig, noe AVforum selvsagt også respekterer. Vi er jo fullstendig klar over at det er nettet som er fremtiden...

AVforum vil selvsagt drive som vanlig, og vi vil forbedre våre tjenester som vi alltid gjør, og holde fokus på vår pågående 2.0-plattform.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    For øvrig ønsker vi ikke noe videre diskusjon rundt dette emnet før situasjonen er bedre avklart med vår foreløpige samarbeidspartner Hjemmekino-bladet... Situasjonen er såpass ny også for oss at vi anmoder om forståelse for at videre diskusjon av dette emnet ikke er ønskelig inntil videre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •