iPod Touch lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer robin882 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

iPod Touch lyd

Jeg handlet nylig en iPod Touch 2gen. Hadde en Sony Walkman NWZ-A818 ifra før av som jeg var skikkelig glad i, men likte alt det andre på iPoden da (funksjonene). Det har seg nå slik å gjøre at når jeg bruker "Bass forsterkning" inne i Equalizeren på iTouchen så høres lyden sprengt ut på 3 headset jeg har testet (iPod standard headset, De som fulgte med Walkman NWZ-A818 og de man får med de dyre SonyEricsson Walkman tlf. (de 2 sistnevnte er veldig gode headset)). Hva kan det være? Må jeg opp i prisklassen over 500kr for headset for at ulydene skal gå vekk? Jeg tviler på at det er headsettene egentlig som er dårlige, siden Sonyen spiller med mere bass trøkk på høyt volum og jeg har aldri merket slik lyd, iTouchen derimot svikter til og med på lav volum. Er det slik at iPod er generelt elendige på lyd?

Vet ikke om dette var riktig sted å poste inlegget på, fant ikke noen mp3-spiller subforum.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Funker fint

Jeg har 1. gen touch og der er det hvertfall ingen ulyder med EQ på bassforsterkning. Verken med originale eller gode hodetelefoner. Forøvrig er det en veldig god invistering med skikkelige propper, det er generelt bra lyd i touchen. Jeg har Ultimate Ears, og er veldig fornøyd ( www.ue.com )

Newcomer robin882 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, en venn av meg har iPod 1gen, han sa det var bare slik lyden var. Han sliter med samme problemet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, veldig dyrt med gode headset åsså da hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •