Generelt audio og HiFi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Generelt audio og HiFi

jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på.
    når jeg går i butikker og skal se på tver , kinolyd anlegg ,stereo anlegg
    dvd spillere,dvd opptakere og cd spillere og blue ray spillere.
    da får jeg forskjellige svar ut i fra hva butikkene selv selger da.så hvordan skal man da velge rett merke da. jeg er trygda og tenker da at vist en kjøper litt etter litt da .og eventuelt deler vært ting opp i 2 avdrag i butikken mot det står der til det da er utbetalt. foreksempel. nå har jeg en sony str-db 2000 kino forsterker. da sier hificenter at til og med vist jeg kjøper den minste harman kardon kinoforsterker så vil den yte mye mer en den sonyen jeg har da. er det rett eller galt ? samme med resten av utstyr jeg har skrevet over da..jeg har sett på merker som harman kardon, sony.pioneer. xindak. og gud hjelpe meg hva ikke merker da. så hjelp hvordan velger man da rett . stua min er avlang ca lengde 6 meter og bredde 4 meter .ett annet eksempel på hifiklubben spør jeg om nad og denon de sier det må jeg kjøpe.andre butikker sier du må aldri kjøpe det da. det jeg kunne tenkt meg var et system som jeg da kan bygge ut ettervært da .for de sier og at en ren stereo forsterker yter med som cd spilling (musikk ) enn en kinoforsterker. skal man da ha et kino anlegg og ett stereo anlegg i stua da og da tillsvarende høytalere da . håper noen kan komme med råd på merke og slik da.mvh torfinn

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    det finnes ingen fasit svar, ingen merker er best det meste er en smak sak, eller en god match mellom de forskjellige ledd i anlegget. lettere sakt att forsterker, høytaller og cd spiller passer sammen. en rein stereo forsterker til ca 5000,-kr spiller ofte som en sorroundreciver til ca 10 000,-. så prøv å høre selv hva du liker isteden for å høre på hva alle andre liker. lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •