Fidelity!Et generøst tilbud til de av dere som liker Godt og gratis lesestoff!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Fidelity!Et generøst tilbud til de av dere som liker Godt og gratis lesestoff!

Jeg lette etter artikler om CD-spillere og høyttalere i går og kom over noe genialt som jeg ikke var klar over.Tenkte derfor og tipse resten av dere på forumet om dette(hvis dere ikke var klar over det fra før da selvfølgelig).

Jeg kom til og havne på Fidelitys hjemmeside etter å ha lett litt etter diverse tester og anbefalinger.Og jeg ble veldig positivt overrasket over at de faktisk har lagt ut alle sine nummer i full helhet slik at vi helt gratis kan lese deres magasiner fra nr.1 2003 til nr.5 2007.Dette synes i allefall jeg er meget storsinnet av Fidelity da man som regel må betale for å få lest tidligere magasiner man har gått glipp av ved og bestille dem.Ser på Fidelity som en av de riktig seriøse hifi-magasinene jeg i allefall.Stjerne i margen herved notert

Står jo mye snadder om anbefalte CD-er i forskjellige sjangre samt masse gode artikler og bra tester der.Masse bra lesestoff etter min mening

Link:

Fidelity - Skandinavisk Hi-Fi blad

Håper det er til nytte for noen av dere også.Les i vei!

PS!
    Det er vel også verdt å nevne at om det er noe spesielt dere ser etter,så har de en index.Der kan man lete opp det spesifiserte produktet man tenker på å finne ut hvilket nr det er en artikkel om det i samt hvilke sider det står på

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BanjoArrne
    Jeg lette etter artikler om CD-spillere og høyttalere i går og kom over noe genialt som jeg ikke var klar over.Tenkte derfor og tipse resten av dere på forumet om dette(hvis dere ikke var klar over det fra før da selvfølgelig).

Jeg kom til og havne på Fidelitys hjemmeside etter å ha lett litt etter diverse tester og anbefalinger.Og jeg ble veldig positivt overrasket over at de faktisk har lagt ut alle sine nummer i full helhet slik at vi helt gratis kan lese deres magasiner fra nr.1 2003 til nr.5 2007.Dette synes i allefall jeg er meget storsinnet av Fidelity da man som regel må betale for å få lest tidligere magasiner man har gått glipp av ved og bestille dem.Ser på Fidelity som en av de riktig seriøse hifi-magasinene jeg i allefall.Stjerne i margen herved notert

Står jo mye snadder om anbefalte CD-er i forskjellige sjangre samt masse gode artikler og bra tester der.Masse bra lesestoff etter min mening

Link:

Fidelity - Skandinavisk Hi-Fi blad

Håper det er til nytte for noen av dere også.Les i vei!

PS!
    Det er vel også verdt å nevne at om det er noe spesielt dere ser etter,så har de en index.Der kan man lete opp det spesifiserte produktet man tenker på å finne ut hvilket nr det er en artikkel om det i samt hvilke sider det står på

De fleste som har fidelity, vet nok om denne pdf utgivelsene også.. men like vell.. godt gjort av redaksjonen.
    Vil også hinte om at du får litt bedre tittel på tråden.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops: Flageborg kom meg visst litt i forkjøpet der

Litt sent å endre på overskrift for tråden,men folk vet om det nå i hvertfall

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke for sent nei. Trykk "Endre" i første post, og så "Avansert".
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

For sent? Er det ikke teknisk mulig å endre navn på tråden mener du?

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk:)

Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Ikke for sent nei. Trykk "Endre" i første post, og så "Avansert".
    Takk for tipset.Håper det ser bedre ut nå da

Og om det er andre som vet om magasiner som tilbyr noe av det samme,eller bare gode sider som er interessante så er det bare å linke i vei

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •