Skifte ut original BMW business CD spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skifte ut original BMW business CD spiller

Hei!

Er ny på dette forumet så vet ikke helt hvor jeg skal poste dette spørsmålet, men prøver i hvertfall på å legge den her

mitt spm er da som følgende:

Har en original BMW business CD-spiller i bilen, men vil gjerne bytte den ut med en annen cd spiller som spiller bl.a mp3 og ser litt finere ut, ettersom den originale spilleren begynner å bli sliten og har problemer med å lese CDer, så det skal lite til før det begynner å hakke. Er mest usikker på om den er større en vanlige spillere sånn at jeg ikke kan bytte den ut :/

Noen som har noen formening om dette? 8-)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan bytte om du vil, men da trenger du en iso adapter til å koble den nye på ledningsnettet i bilde. Fås sikkert der du kjøper ny spiller, eller her f.eks. Multimedia interface for BMW
    Men spør litt før du handler slik du får det rette : bimmers.no :: Vis Temaet - Ny spiller i BMW E46
    Eller du kan kjøpe en Dension IPod adapter til den spiller du har : Transmedia International - www.transmedia.no
    Eller, du kan sette på en Blaupunkt PnP forsterker på radioen du har og få mye bedre lyd i bilen, denne forsterker har også ekstra inngang, for f.eks. IPod. Jeg har netop montert en PnP 475 i min bil og forskjellen i lyd er dramatisk.
    Plutselig hører du at sangene på din hjemmebrente cd er fra forskjellige innspillinger, de lyder ikke likt mer, samt du får litt resonanser i hattehyllen der må dempes med skumgummi pga. bassen. Anbefales.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •